Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-05@03:23:00 GMT

ریزش ساختمان 4 طبقه در مرکز تهران

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۹۶۰۳۱

ریزش ساختمان 4 طبقه در مرکز تهران

به گزارش جام جم آنلاین، سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع حادثه ریزش آوار در ساعت 18:36 جمعه به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان وحدت اسلامی، نرسیده به میدان حسن‌آباد اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک قطعه زمین به مساحت 200 متر مربع که به عمق پنج متر گودبرداری شده بود، رخ داده و درپی آن بخش‌هایی از یک ساختمان چهار طبقه قدیمی که در ضلع شرقی این زمین گودبرداری شده قرار داشت، تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با بیان اینکه هنگام تخریب این ساختمان شش نفر داخل آن حضور داشتند، تصریح کرد: این افراد در طبقات پایینی حضور داشته و دچار آسیب دیدگی نشدند که آتش نشانان آنان را خارج کردند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان عملیات جستجو را نیز در زیر آوار انجام دادند که خوشبختانه مشخص شد کسی زیر آوار نمانده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران درباره علت این حادثه نیز گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2823003037549514938 برچسب‌ها : گودبرداری آتش نشانی ریزش آوار جام جم آنلاین ریزش ساختمان 4 طبقه در مرکز تهران لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها رابطه نامشروع خانم معلم با 4 دانش‌آموز +عکس اعدام پایان تلخ یک رابطه سیاه ابتکار یک شهروند برای حفاظت از پراید +عکس مردی در لباسشویی خودش را شست +عکس وقتی عکس خواننده زن سوژه شد+عکس شوهرم کشته شد تا فرزندانم پیش من باشند تیپ متفاوت دختر ترامپ و همسرش +عکس مسائلی که درباره ازدواج موقت نمی‌دانید! ضرغامی: بی خیال ‌تر از این سربازها ندیده‌ام! پایان نخستین مناظره انتخاباتی لیست همه پربازدیدها برگزیده ها سید مصطفی هاشمی طبا در نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری زیباترین جاذبه‌های مجموعه جزایر کارائیب برای مسافرت و تعطیلات + عکس ابتکار یک شهروند برای حفاظت از پراید +عکس مسابقه شترها در بیابان دبی+عکس مسائلی که درباره ازدواج موقت نمی‌دانید! بزرگترین رزمایش نظامی کره شمالی+عکس رابطه نامشروع خانم معلم با 4 دانش‌آموز +عکس روزنامه فرانسوی: ایران، ناجی پژو سیتروئن کشف سانتافه انتحاری داعش! +عکس احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در همه استان‌ها آخرین مطالب همه سایت 22:45 ریزش ساختمان 4 طبقه در مرکز تهران 22:43 حادثه آتش سوزی کارخانه ایران خودرو تهران 2 مصدوم داشت 22:21 روایت کودتای سرخ ها در افغانستان + عکس 22:01 رعایت مسائل اخلاقی در کنار بحث‌های چالشی نقطه مثبت مناظره بود 21:26 طلای دو ضرب و نقره مجموع به موسوی رسید 21:23 آتش سوزی در کارخانه ایران خودرو مصدوم نداشت 21:03 ادامه بارندگی ها در روزهای آینده 20:44 نقره یک ضرب آسیا به موسوی رسید 20:32 سید مصطفی هاشمی طبا در نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری 20:32 حسن روحانی در نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مستند نامزد‌ها از امروز سیزدهم اردیبهشت تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت هر روز ساعت ۱۳ پخش و ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از سیما و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس می‌شود.
پخش مناظره هم در این بازده زمانی ساعت ۲۱ از سیما و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.
به گفته مدیر کل صدا و سیمای استان فارس فرصت یکسان و رایگان برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، در رادیو و تلویزیون مرکز فارس فراهم شده است.
پهلوانیان افزود: برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس