Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به تمامی خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی با آنان، برای آن شهدای معزز علو درجات مسئلت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به تمامی خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی با آنان، برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

بار دگر اشرار در اقدامی ننگین و تروریستی باعث به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از مرزبانان دلیر و غیور کشورمان در حین انجام مأموریت در منطقه مرزی سیستان و بلوچستان شدند. مرزبانان راست قامتی که با تعهد و ایستادگی در حفظ امنیت کشور و پاسداری و حراست از مرزهای آن از جان خویش گذشتند تا ایثار و فداکاری آنان برگ زرینی باشد در تاریخ این مرز و بوم و خاطره شهامتشان در یاد و اذهان ملت شریف ایران جاودان گردد.

با نهایت اندوه و تأثر، ضمن عرض تسلیت به تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والامقام و ابراز همدردی با آنان، برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم. همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را دارم.

سید محمد علی شهیدی

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر