Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-02@03:36:16 GMT

پشت پرده مناظرات انتخاباتی سال92 در سینما روایت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۰۴۸۸۳

پشت پرده مناظرات انتخاباتی سال92 در سینما روایت


به گزارش مشرق، ماجراهایی ناگفته از پشت پرده مناظرات انتخاباتی سال ۹۲ و تحولات ۴ ساله پس از آن، اسناد جدید از شکل گیری برجام در به ثمر رسیدن این توافق و نقش افراد و اشخاصی که تا به حال اسمی از آنها برده نشده، وعده‌ های مختلفی که درباره تحریم‌ ها و رفع آنها و حل مشکلات اقتصادی به مردم داده شد، همچنین آخرین آرایش انتخاباتی دولت در آستانه مناظره ‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ از جمله موضوعات پرداخته شده در این مستند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مستند بلند «فروشنده» کاری از گروه مستند سازی «فانوس فردا» است که در یکصدودهمین برنامه از سری برنامه های «سینماروایت» با حضور عوامل فیلم، کارشناسان و منتقدان نقد و بررسی می شود.

این برنامه فردا(یکشنبه ۱۰ اردیبهشت) ساعت ۱۷در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب نبش خ بهار جنوبی برگزار می شود. حضور در این برنامه برای عموم علاقمندان رایگان می باشد.


منبع: فارس

-----------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

کد خبر 6094167

دیگر خبرها

  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • سینما به روایت «آپاراتچی»
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران