Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:06:06 GMT

مقتدا صدر، همراه اسیران فلسطینی روزه می گیرد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۰۵۳۵۹

مقتدا صدر، همراه اسیران فلسطینی روزه می گیرد

مقتدا صدر، روز شنبه، ضمن پشتیبانی از اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی، اعلام کرد به منظور همدلی با آنان، سه روز روزه می گیرد.

به گزارش مشرق، مقتدا صدر رهبر جریان صدر در نامه ای به اسیران فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده اند، به آنان وعدۀ پیروزی داد و از رژیم صهیونیستی خواست آن ها را آزاد کند و گرنه، این اقدام، آغازی بر پایانِ دولتِ تروریسم و تروریسم دولتیِ رژیم موسوم به اسرائیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقتدا صدر در این نامه، آزادگان فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را به مثابۀ صدای آزادی در تمام جهان دانست و تاکید کرد همۀ ما برای پیروزی بر اشغالگران و استعمارگران، از حماسه آفرینی های شما انگیزه می گیریم.

وی سپس خطاب به اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی گفت: ای آزادگان، ما در نجف اشرف، همگی به منظور همدلی با شما سه روز روزه خواهیم گرفت تا از شما و درخواست های عادلانۀ شما دفاع کنیم.

مقتدا صدر سپس خطاب به فلسطینی ها گفت: ای انقلابیونِ انقلاب سنگ، انقلاب چاقو و انقلاب زندان؛ بی هیچ شکی پیروز خواهید شد و هر جا که باشید، خدا با شما خواهد بود.

منبع: العالم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، گروهان‌های قدس اعلام کرد نیروها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی را در منطقه شیخ عجلین در جنوب غرب شهر غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

در تحولی دیگر، خبرنگار الجزیره اعلام کرد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت جوانی فلسطینی در خیابان رشید در نزدیکی منطقه وادی غزه در مرکز نوار غزه تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم خانه‌ای را در منطقه التنور در شرق رفح هدف قرار داد که بر اثر آن جوانی فلسطینی شهید شد.

کد خبر 6093909 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد
  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان