Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: طرح هوشمندسازی و مانیتورینگ دوربین‌های هوشمند نیشابور دو میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل عطارنیوز، حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور امروز در مراسم افتتاح طرح هوشمندسازی پلیس شهرستان نیشابور که با حضور سردار امیری مقدم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، نمایندگان نیشابور، فیروزه و سایر مسئولین در محل ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به این مطلب که نیشابور شهری با جمعیت 460 هزار نفری و دارای هفت شهر اقماری است، گفت: دو روز ملی به این شهر اختصاص دارد و 230 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که نشان از اهمیت این شهر در جهت ایجاد امنیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح هوشمندسازی نیشابور گفت: از نگاه امنیتی باید به این شهرستان نگاه ویژه‌ای شود و مقام معظم رهبری بر ما واجب می‌دانند که در مسیر تولید امنیت تلاش کنیم.

بیات مختاری گفت: دنیای امروز دنیای مجازی است، نرم افزارهایی مانند وایبر و واتس آپ تا چندی پیش فراگیر بود؛ اما با آمدن تلگرام، همگی آنان منسوخ شدند و تلگرام نیز در آینده‌ای نزدیک منسوخ خواهد شد.

وی افزود: موتور جستجوگر گوگل در حال بستن قراردادی است که یک شبکه مجازی راه اندازی شود که با گرفتن گوشی در مقابل چهره تمام اطلاعات شما را نشان دهد و بزودی تصویر همه افراد قابل جستجو خواهد بود.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به این‌که با پیشرفت فضای مجازی جرم هم افزایش پیدا خواهد کرد، خاطرنشان کرد: برای شهرستان نیشابور سه نسخه هوشمندسازی، اقدامات اجتماعی و اقدامات فیزیکی را در جهت ارتقاء امنیت انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: در طرح هوشمندسازی باید همه مسئولین و ادارت تلاش کنند تا این طرح به خوبی اجرا شود که به شکر خدا امروز با افتتاح این طرح شاهد ثمرات مفید آن خواهیم بود.

بیات مختاری با اعلام این خبرکه طرح هوشمندسازی و مانیتورینگ دوربین‌های هوشمند برای اولین بار در کشور در شهرهای اقماری نیشابور به کار گرفته شده است، گفت: زیرساخت‌های این طرح ابتدا در شهرهای نیشابور مورد مطالعاه قرار گرفت تا این طرح در شهرهای اقماری دیگر نیز شکل بگیرد.

وی بیان داشت: برای این طرح بیش از دو میلیارد تومان به کمک شهرداری هزینه شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور