Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: رئیس‌جمهور بعد از گذشت 4 سال و درپی عدم تحقق وعده‌هایش، روی به دروغگویی آورده و وضعیت کنونی او را می‌توان از لرزش دستانش فهمید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین قدیری ابیانه در گفت‌وگو با آناج با بیان اینکه وضعیت روحانی در مناظره‌ی تلویزیونی از لرزش دستانش مشخص بود، اظهار داشت: اقدام دفتر ریاست‌جمهوری برای پاک کردن کلیه اطلاعات سایت روحانی نشان می‌دهد که تا چه اندازه دولت‌مردان نگران مطرح شدن وعده‌های بی‌اساس رئیس کابینه یازدهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان ساخت: روحانی درحالی وعده‌ی ایجاد 4 میلیون شغل را دروغ نامید که پیش‌تر نیز علی‌رغم وجود فیلم و ثبت آن وعده در اذهان عمومی، وعده‌ی حل مشکلات مردم را در عرض 100 روز کذب خوانده بود؛ البته در آن مناظره آقای قالیباف سند دروغگویی روحانی را نشان دادند و ثابت کردند حق با کیست.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا وعده‌ی ارائه‌ی تسهیلات 120 میلیون تومانی به مسکن اولی‌ها را که توسط جهانگیری مطرح شد، غیرعملی دانست و خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس‌جمهور درحالی این وعده را می‌دهد که دولت عملاً بانک‌ها را ورشکسته کرده و هم‌اکنون کابینه‌ی یازدهم 700 هزار میلیارد تومان بدهی دارد.

وی توضیح داد: به‌عبارت ساده‌تر دولت یازدهم درآمد حاصل از فروش نفت ده سال آینده را خرج کرده و بدهی بی‌سابقه‌ای به بار آورده، 70 تسهیلات ارائه شده تحت عناوین مختلف نیز نصیب کارمندان بانک شده و مابقی نیز به دوستان و آشنایان مسئولین رسیده است.

تحلیل‌گر مسایل سیاسی در واکاوی اظهارات کاندیداهای جمنا در مناظره روز جمعه، تشریح کرد: آقای رئیسی با متانت و صداقت برنامه‌های خود را اعلام و تاکید کرد تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه ششم توسعه به کار خواهد بست؛ او از این مناظره سربلند بیرون آمد.

وی افزود: قالیباف نیز خیلی خوب ظاهر شد و روحانی و جهانگیری را فیتیله‌ پیچ کرد، وی با ارائه‌ی سند دروغ بودن وعده‌‌های روحانی و فقدان صداقت در او را به اثبات رساند.

قدیری ابیانه در پاسخ به ادعای جهانگیری مبنی بر حمایت تعدادی از کاندیداهای فعلی از حمله به سفارت عربستان، تاکید داشت: حمله به سفارت عربستان هیچ ربطی به قالیباف ندارد و او پیش‌تر قاطعانه با این اقدام مخالفت کرده است، آنچه موجب شده عده‌ای تحریک شوند و دست به آن کار اشتباه بزنند، در ابتدا جنایت‌های آل‌سعود و در وهله‌ی دوم انفعال فوق‌العاده دولت در برابر این جنایت‌ها بود.

وی خواستار پاسخگویی جهانگیری و روحانی درباره توهین اعضاء ستاد انتخاباتی‌شان به امام رضا(ع) شد و اذعان کرد: روحانی به‌خاطر ترس از مناظره‌ها جهانگیری را آورده و در پایان با دستور او، آقای معاون اول از انتخابات به نفع‌ روحانی کناره‌گیری خواهد کرد تا بار دیگر ثابت شود ادعای رقابت جهانگیری با رئیس‌جمهور صحت ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل

شرکت اپل شدیدترین کاهش درآمد سه‌ماهه در یک سال را داشته، که بخش بزرگی از آن ناشی از افت فروش آیفون در چین بوده است.

به گزارش نورنیوز، این غول آمریکایی حوزه فناوری گزارش داد که درآمدش در سه‌ماهه منتهی به مارس ۲۰۲۴ مبلغ ۹۰.۸ میلیارد دلار و سودش ۲۳.۶ میلیارد دلار بوده است‌ــ که نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • پیش بینی ایرانی ها از ۵ سال آینده کشور چیست؟ (+اینفوگرافی)
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • تولید بیماری‌های احتمالی برای نسل آینده؛ حاصل بی‌توجهی به مامایی
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد