Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به بسته‌های آموزشی طرح تحول آموزش گفت: باید این کار به شدت دنبال شود چراکه موضوع تحول آموزش بارقه امیدی برای اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دوازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: این دانشگاه از سال‌ها قبل براساس اصول منطقی، موضوع اصلاحات در آموزش پزشکی را دنبال کرده و با وجود محدودیت‌ها، این اصلاحات الهام‌بخش سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی شد و منجر به این شد که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 95 رتبه اول آموزشی را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نگاه متوازن و عادلانه مسئولان وزارت بهداشت در دولت یازدهم فرصت خوبی را برای دانشگاه شهید بهشتی ایجاد کرد تا این دانشگاه توانمندی‌های خود را بروز دهد و به جایگاه واقعی خود نزدیک شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه این دانشگاه در موضوع آموزش مجازی پیشگام و پیش‌رو است، گفت: این مسائل در جهت این است که نیروی انسانی کارآمد و بااخلاق را برای کشور تربیت کنیم.

پیوندی ادامه داد: موضوع جایگاه بین‌المللی شدن دانشگاه همواره مساله مهمی برای مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده است که با جذب 150 دانشجو و 20 استاد از کشورهای خارجی این روند به خوبی شروع شده است و امیدواریم در آینده بتوانیم گام‌های بلندتری را در این زمینه برداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: رسالت این دانشگاه پاسخگویی اجتماعی است و برنامه‌های خود را در این راستا طراحی می‌کند. در این زمینه براساس شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید ملی وظیفه بسیار مهمی برای خود می‌دانیم؛ زیرا اقتصاد دانش‌بنیان را اساس اقتصاد مقاومتی برمی‌شماریم.

وی تاکید کرد: اهمیت و حمایتی که از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانیم انجام دهیم می‌تواند کمک شایانی در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال داشته باشد.

پیوندی با بیان اینکه نیاز داریم نیروی کار با کمیت بالا و صلاحیت بالا با شاخص‌های صلاحیت‌های حرفه‌ای ایجاد کنیم، اظهار کرد: فرصت زیادی نیاز است تا بتوانیم نیروی انسانی کارآمدی را تربیت کنیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه اظهار کرد: در طول حدود سه سال گذشته هیات رئیسه دانشگاه به حدود 50 گروه آموزشی سر زده و با مدیران گروه‌ها صحبت کرده‌ایم و مسائل و مشکلات را از زبان خودشان شنیده‌ایم و متوجه شدیم برخی مسائل و مشکلات مزمنی در سطح اسناد بالادستی وجود دارد که هیات علمی را دچار رنج کرده و باید به آن رسیدگی شود.

پیوندی در پایان خاطرنشان کرد: درخصوص جذب هیات علمی و معیشت اعضای هیات علمی و مسائل رفاهی آنها باید توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ماده واحده «انتخاب نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت‌های عالی تجدیدنظر وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ 8 اسفند 1402 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ شد:

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامی

«ماده واحده- در اجرای بند ۵ ماده ۲ مصوبه تجمیعی- تکمیلی «خروج تصمیمات و آرای صادره از هیأت‌ها و کمیته‌های تخصصی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان سنجش آموزش کشور و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی در خصوص امور و شئون علمی، آموزشی و پژوهشی از شمول صلاحیت دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضائی و تشکیل هیئ‌های عالی تجدیدنظر» (مصوب جلسه ۸۹۵ مورخ 10 بهمن 1402 شورای عالی انقلاب فرهنگی) و با استناد به تبصره ۲ این مصوبه؛ محمدرضا مخبر دزفولی به‌عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیئت‌های عالی تجدیدنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی، ابقا و سید سعیدرضا عاملی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیئت عالی تجدیدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انتخاب می‌شوند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد