Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار مجتبایی به مناسبت هفته سلامت امروز در دانشگاه علوم پزشکی قم حاضر و با دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم دیدار و گفتگو کرد.

سردار مجتبایی در این دیدار گفت: کار پزشکان در ایجاد سلامت جامعه بسیار مهم است که با رصد دقیق و هوشیارانه نسبت به این امر اهتمام دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در استان قم توجه به ساخت و سازها توسعه مراکز درمانی است که شاهد هستیم بیمارستان فرقانی قم راه اندازی و چند مرکز درمانی دیگر نیز در دست احداث است.

فرمانده انتظامی استان قم ابراز داشت: پیشگیری از بیماری ها امر مهمی است که تلاش های گسترده ای در زمینه توسعه بهداشت صورت گرفته و ما نیز در کنار جامعه سلامت استان خواهیم بود.

سردار مجتبایی تصریح کرد: حوزه امنیت و سلامت همواره در کنار هم هستند و این دو مقوله در کنار هم می توانند آرامش روانی، جسمی و روحی را برای مردم فراهم آورند.

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم به سردار مجتبایی و قدردانی از حضور وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم با تمامی دستگاه ها تعامل و هم افزایی خوبی دارد که در این راستا همدلی با نیروی انتظامی استان برجسته تر است.

وی گفت: باید از این فضای همدلی و هم افزایی استفاده کرده و در گسترش عمران و آبادانی قم بکوشیم چرا که با تمام اقداماتی که انجام شد، باز هم باید به شهر مقدس قم توجه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به حوادث جاده ای بیان داشت: متاسفانه این موضوع با وجود همه فرهنگسازی های صورت گرفته باز هم بیشترین قربانی را می گیرد که باید تلاش کرده تا شاهد کاهش حجم تصادفات باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد