Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از Inside the games، شیخ احمد الصباح که رییس شورا المپیک آسیا (OCA) نیز هست، اعلام کرد از اخبار مربوط به اتهامات وارده بسیار متعجب شده است. او از خود در بیانیه‌ای دفاع کرده و انجام هرگونه کار خلاف قانون را رد کرده است.

شیخ احمد که در انتخابات شورای فیفا کاندیدا شده بود، به خاطر اتهام‌هایی که متوجه او بود از این انتخابات کناره‌گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از سمت خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز استعفا کرد. شیخ احمد در این زمینه گفت: در انتخابات شورای فیفا شرکت نمی‌کنم و از تمام سمت‌های فوتبالی نیز استعفا کردم. این بهترین تصمیمی بوده که گرفتم و آن را به سود فیفا و AFC می‌دانم.

گفته شده است شیخ احمد در پرونده مربوط به داده شدن یک میلیون دلار رشوه به ریچارد لی، رییس انجمن فوتبال آسیا دخیل بوده است. شیخ احمد به کمیته‌ انضباطی فیفا وIOCنیز اعلام کرده است خود را از هرگونه کار خلافی مبرا می‌داند.

بررسی‌ها نشان داده است لی در سال ۲۰۱۱ حدود ۱۰۰ هزار دلار در بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ نیز ۸۵۰ هزار دلار رشوه دریافت کرده است. این رشوه در جهت منافع مقامات کویتی داده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس