Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@14:29:53 GMT

مسائل فرهنگی با بازی های سیاسی سازگاری ندارد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۲۷۸۲۸

مسائل فرهنگی با بازی های سیاسی سازگاری ندارد

امام جمعه شهر اردل گفت:مسئولان فرهنگی خود را گرفتار بازی های سیاسی نکنند زیرا کارهای فرهنگی با بازی های سیاسی سازگاری ندارد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در جلسه ستاد نماز جمعه شهر اردل که با حضور اعضاء ستاد در دفتر نماز جمعه شهر اردل برگزار شد گفت: ما مجموعه‌ای هستیم که در حوزه فرهنگ تلاش می‌کنیم و برای اینکه بتوانیم در حوزه دینی به‌خوبی تأثیرگذار باشیم لازم است ابتدا خودمان جزو کارشناسان دینی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:ما باید دین را بشناسیم، مهارت‌های دینی ازنظر تکنیکی و تاکتیکی را فرابگیریم تا بتوانیم در باورهای دینی مردم و جامعه گام‌های مؤثری برداریم.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر شهرستانی است و مهمترین وظیفه مسئولین فرهنگی در ستاد نماز جمعه ترویج فرهنگ ناب محمدی است افزود:مسئولین فرهنگی خود را گرفتار بازی های سیاسی نکنند زیرا کارهای فرهنگی با بازی های سیاسی سازگاری ندارد و این سهل انگاری باعث می شود فرهنگ سازی مهدویت را در جامعه به خوبی پیاده نکنند.


امام جمعه شهر اردل با اشاره به اینکه مباحث فرهنگی کشور یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است اظهار داشت: دشمنان و استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به فرهنگ غنی اسلامی هستند و نباید فراموش کنیم که آمریکا و اسرائیل دشمن بزرگ اسلام هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آیت الله معلمی در آئین عزاداری و دسته روی سالروز شهادت بنیانگذار فقه جعفری و مکتب تشیع حضرت امام صادق (ع) گفت: همان طور که امام حسین (ع) با قیام و ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمان برای همیشه تاریخ بشریت جاودانه شد، امام صادق (ع) با خدمات علمی و فرهنگی و دینی در برابر انحرافات فکری و فرهنگی دوران سلطه بنی امیه خدمات جاودانه به جوامع دینی و اسلامی کرده است.

امام جمعه قائم شهر افزود: امام صادق (ع) بعد از حاکمیت و سلطه بنی امیه بر جامعه اسلامی و دینی برای گشودن باب فرهنگی و قرآنی چه در مسائل اعتقادی و عملی تلاش‌ها و خدمات فوق العاده به جهان اسلام داشته است.

آیت الله معلمی با اشاره به نقش بسیار مهم امام ششم شیعیان برای حفظ اسلام و اهل بیت (ع) گفت: حقیقتا امام صادق (ع) آثار رسول الله را حفظ و برای آیندگان به امانت گذاشته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، سالروز شهادت امام صادق (ع) را برای همه پیروان و شیعیان مکتب اهل بیت (ع) روز بسیار مهم و بزرگی دانست و افزود: باید ارزش‌های گذشته را قدر بدانیم و با استفاده از این فرصت ها، توجهات را به مکتب امام صادق (ع) که مکتب اسلام و قرآن و عترت پیامبراعظم (ص) است بیشتر کنیم.

دیگر خبرها

  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون