Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سینمای هالیوود طی هفته گذشته با اخبار و حواشی متفاوتی همراه بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به سالروز تولد "آل پاچینو" اشاره کرد. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سینمای هالیوود طی هفته گذشته با اخبار و حواشی متفاوتی همراه بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به سالروز تولد "آل پاچینو" اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام تاریخ اکران فیلم "کینگزمن" و بازگشت "بروس ویلیس" به عرصه بازیگری دو خبر دیگر منتشر شده طی هفته گذشته بودند. البته مهم‌ترین اخبار سینمایی جهان در هفته‌ای که گذشت خارج از هالیوود رقم خورد. اعلام اسامی داروان فستیوال کن که با حضور چهره‌ای همچون ویل اسمیت جنجالی شد. کارگردان لا‌لا‌لند سریال کمدی می‌سازد/شایعات درباره تعویق در ساخت اولین انسان+عکسبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "دیمین شزل" کارگردان برنده اسکار سال 2017 برای فیلم "لالا لند" این بار اقدام به ساخت سریالی کمدی کرده است.

فیلمنامه این سریال با نام "ادی" را "جک تورن" فیلمنامه‌نویس شهیر انگلستانی برعهده داشته و انتظار می‌رود روند انتخاب بازیگران این سریال به زودی از سوی شزل آغاز شود.
برای مشاهده ادامه گزارش اینجا کلیک کنید.
بازگشت بروس ویلیس به ژانر اکشن/همه در انتظار نگهبانان کهکشان 2+عکس
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جمعه‌ها با پوستر این هفته از سینمای هالیوود به جدیدترین پوستر از فیلم "روزی روزگاری ونیز" با بازی "بروس ویلیس" خواهد پرداخت.

بروس ویلیس یکی از معروف و محبوب‌ترین بازیگران ژانر اکشن است که با وجود اینکه در دوران میانسالی به سر می‌برد همچنان بر حضور در سینمای اکشن اصرار دارد.برای مشاهده ادامه گزارش اینجا کلیک کنید.
اسامی داوران جشنواره فیلم کن منتشر شد/بزرگان سینما گرد هم می‌آیند+عکسبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، وب سایت رسمی فستیوال کن 2017 اسامی داوران این دوره از جشنواره را منتشر کرد. در میان اسامی هیات داوران کن، نام کارگردان‌هایی که تاکنون حضور موفقی در این جشنواره داشتند، دیده می‌شود.

ویل اسمیت، جسیکا چستین، ماردن اِده، پائولو سورنتینو، پارک چان-ووک، فن بینگ بینگ، آنیس ژوئی و گابریل یارد به عنوان اعضای هیات داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم کن زیر نظر ریاست هیات داوران این دوره یعنی پدرو آلمودوار آثار را بررسی خواهند کرد.برای مشاهده ادامه گزارش اینجا کلیک کنید.
آل پاچینو 77 ساله شد/بازیگر سرپیکو، مایکل کرلئونه و فرانک اسلید امروز به دنیا آمد+عکس
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، 25 آوریل 2016 یکی از بزرگترین بازیگران سینمای جهان و هالیوود وارد 77 سالگی می‌شود. آل پاچینو نامی نیست که بتوان به راحتی آن را در سینما از ذهن مخاطبان پاک کرد.برای مشاهده ادامه گزارش اینجا کلیک کنید.
اولین تصاویر از "ماموریت غیر‌ممکن 6" منتشر شد/تام کروز به پاریس می‌رود+عکسبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان،اولین تصاویر رسمی فیلم سینمایی "ماموریت غیر‌ممکن 6" با بازی "تام کروز" از سوی سازندگان این فیلم منتشر شد.

علاوه بر تام کروز بازیگر هیشگی مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن، ونسا کربی بازیگر سریال پرطرفدار تاج، برای بازی در فیلم ماموریت غیرممکن 6 جلوی دوربین رفته بود. برای مشاهده ادامه گزارش اینجا کلیک کنید.تاریخ اکران "کینگزمن 2" اعلام شد/بازیگر سخنرانی پادشاه در فیلمی اکشن ظاهر می‌شود+عکسبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، اولین تصاویر از فیلم سینمایی "کینگزمن، شورای زرین" به کارگردانی "جین گولدمن" همراه با اعلام تاریخ اکران این فیلم منتشر شد.

فیلم سینمایی "کینگزمن، شورای زرین" ادامه بر نسخه اولیه "کینگزمن-سرویس مخفی" 16 ژوئن 2017 در امریکای شمالی اکران خود را آغاز خواهد کرد. برای مشاهده ادامه گزارش اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان

 به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی