Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حامد جولایی روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات بوکس کردستان که نایب رئیس فدراسیون نیز حضور داشت افزود: رئیس هیات بوکس، باید توجه بیشتری به ورزشکاران در شهرستان ها داشته باشد.
وی با بیان اینکه رئیس هیات مانند پدر ورزشکاران در استان است ادامه داد: رئیس هیات باید تلاش خود را برای استفاده از تمامی ظرفیت ها به ویژه در شهرستان ها به کار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی رئیس هیات نیز به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد بلکه نیازمند همکاری اعضای هیات و پپسکسوتان استان است.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه لیگ بوکس در استان راه اندازی شده است افزود: تاکنون 11 مسابقه در سطح استان برگزار شده که خروجی بسیار خوبی نیز داشته است.
جولایی ادامه داد: ورزش بوکس در کردستان از پتانسیل هزار و 200 نفره برخوردار است که باید از آن به خوبی بهره برد.
وی با بیان اینکه این ورزش در استان در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است افزود: این هیات در میان 48 هیات ورزشی، زبانزد بوده و دارای جایگاه خاصی است.
وی به درخشش نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در مسابقات اخیر بوکس کشور اشاره و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالای بوکس در استان و با همدلی و یاری پیشکسوتان و مسئولان، می توان شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این ورزش در استان شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به کمک یک درصدی دولت به هیات های ورزشی اشاره کرد و گفت: با وجود کمبود اعتبارات، سال گذشته 300 میلیون ریال به هیات بوکس کردستان کمک شد.
جولایی با بیان اینکه کار اصلی روسای هیات ها، جذب اسپانسر است ادامه داد: در کنار جذب اسپانسر و اعتبار، مدیریت صحیح نیز نیاز است.
در این مجمع، از بین 17 نفر از اعضای حاضر در جلسه، اکبر جوهری با کسب تمامی آرا، برای چهار سال به ریاست هیات بوکس استان کردستان برگزیده شد.
هم اکنون یک هزار و 100 ورزشکار بوکسور سازمان یافته در کردستان فعالیت می کنند.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های آمریکا از دانشجویانی که شجاعانه علی‌رغم سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، متن نامه مسعود میرزایی به شرح زیر است:

به نام خدا

همکاران محترم؛ دانشگاه‌های ما به عنوان حافظان آموزش عالی و آزاداندیشی، باید به عنوان سنگری جهت تبادل آزاد نظرات و ایده‌ها عمل کنند. ما در دانشگاه فردوسی مشهد، عمیقاً احساس می‌کنیم که باید نگرانی خود را نسبت به سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز دانشگاه‌ها علیه جنگ غزه، و به طور مشخص‌تر، اقدامات و سیاست‌های بی‌رحمانه اسرائیل ابراز کنیم.

اقدامات خشنی که برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد این مسائل مهم حقوق بشری انجام شده، عمیقاً نگران‌کننده است. این نه تنها قداست و حرمت آزادی آکادمیک را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، بلکه مانع تلاش جمعی‌ ما برای دستیابی به حقیقت و عدالت می‌شود.

با توجه به تأثیر مخرب جنگ بر زندگی انسان‌های بی‌گناه از جمله کودکان، این وظیفه اخلاقی ماست که اقداماتی که حقوق بشر را نقض می‌کند، محکوم و در مورد این نگرانی‌های فوری و حیاتی جهانی، گفت‌وگوی باز را تشویق کنیم. به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای طرح انتقاد و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.

ما از همه دست‌اندرکاران می‌خواهیم که قاطعانه از این اصول حمایت کنند تا بر تعهد خود نسبت به آزادی اندیشه و کرامت انسانی مجدداً تاکید کنیم.

با احترام و دعوت به اقدام، مسعود میرزایی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت