Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-04-28@23:51:03 GMT

وکیلی: ناطق در جبهه روحانی فعال است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۳۴۸۳۳

سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی با تاکید بر اینکه حسن روحانی نامزد قطعی جبهه اصلاحات است گفت که ناطق نوری در جبهه روحانی فعال است.
به گزارش ایسنا، محمدعلی وکیلی ظهر امروز در یک نشست خبری درباره برخی شبهه افکنی‌ها پیرامون نقش اسحاق جهانگیری و حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی یادآور شد: کسانی که این شبهه را مطرح می کنند پاسخ دهند که نقش آقایان رئیسی و قالیباف چیست؟
وی افزود: مردم معتقد بودند که تقسیم کاری صورت گرفته و هر کدام با یک کاراکتر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی سوال می کنند آقایان روحانی و جهانگیری چه نقش دارند؟ همانطورکه گفته شده مرجع داوری از گذشته تاکنون و در آینده شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان است که مشخص می‌کند نامزد جبهه اصلاحات کیست که این شورا از ابتدا تصریح کرده که آقای روحانی نامزد قطعی جبهه اصلاحات است.
وی افزود: اکنون هم بزرگان و شورا تاکیدشان این است که آقای روحانی است و همانطور که در مورد آقای جهانگیری گفتند ایشان در نقش مکمل آقای روحانی حضور دارند. به ویژه اینکه دسترسی خوبی به عدد، آمار و ارقام داشته اند و انتظار افکار عمومی هم این است که ایشان این آمار را اعلام کنند.
نقش این دو بزرگوار هم در طول هم تعریف شده و شبهه افکنی رقیب برای اینکه اختلافی در این اردوگاه وجود دارد درست نیست و به سرانجام نخواهد رسید. هشیاری ما ثابت شده و فریب شبهه افکنی رقیب را نمی خوریم . جریانات مختلف اصلاح‌طلب هم همواره نشان داده‌اند که انسجام‌شان را حفظ می‌کنند. اکنون هم می‌بینید که صدای آقایان روحانی و جهانگیری صدای واحدی است و در مسیر خاص جریان اصلاح طلبی و اعتدالی پیش می رود. لذا مردم فریب شبهه افکنی ها را نمی خورند.
وکیلی ادامه داد: شورای عالی اصلاح طلبان و فراکسیون امید، آقای خاتمی و بزرگان تصریح دارند که نامزد اول آقای روحانی است و حضور جهانگیری براساس توافقی صورت گرفته است. لذا این تردیدها به هیچ وجه متعلق به اردوگاه ما نیست بلکه مربوط به رقیب است و اردوگاه ما شنوای تردیدهایی که رقیب ایجاد می کند نخواهد بود .نامزد اولی و محوری آقای روحانی است و مرجع ما که با محوریت آقای روحانی اردوگاه اصلاح طلبی ر ا مدیریت می‌کند و حرف او حجت است و برایند اصلاح طلبان است، شورای عالی است.
روز گذشته در صحبت با آقای عارف و با مشورت ایشان بنای این جلسه خبری گذاشته شد و آخرین هماهنگی‌ها را با ایشان در مورد موضع شورای عالی داشتند که ایشان تصریح کردند نامزد محوری و اول آقای روحانی است و آقای جهانگیری براساس توافق نقش مکمل را در طول آقای روحانی ایفا می کند که طبیعی است به خاطر سابقه ایشان، دیدگاهش بیان کننده دیگاه اردوگاه اصلاح طلبی است. ولی مستقل نیست بلکه بیان دیدگاه اصلاح طلبی در پک تیم روحانی –جهانگیری است که تیم واحدی است که در تقسیم کار هرکدام نقشی ایفا می کنند. ادامه دارد...

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم

در مراسمی که ۲۰۰ راوی کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند، از ۱۰ راوی و فعال تبلیغی روحانی با اهدای تندیس عبای خاکی قدردانی شد.

این راویان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک و سیره شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند و روایتگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در بازدید کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!