Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@05:35:34 GMT

میهمان «ماه عسل» سر از زندان در آورد! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۴۲۱۲۴

میهمان «ماه عسل» سر از زندان در آورد! + عکس

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سال گذشته بود که احسان علیخانی در برنامه ماه عسل میزبان یک «هکر» جوان شد که به خاطر جرائم مجازی‌اش محکوم به هشت سال حبس شده بود.

شایان 20 ساله در برنامه ماه عسل در جمله‌ای جالب درباره اشتباهاتی که کرده گفته بود که نیوتون زیر درخت خوابید و با کنجکاوی برای افتادن یک سیب، جهان را تغییر داد، بعضی‌ها به خاطر کنجکاوی مواد مصرف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم تنها در ابتدای کار کنجکاوی داشتم و اشتباهاتم از همین کنجکاوی‌ها آغاز شد.

پس از پخش این برنامه، کاربران اینترنتی در فضای مجازی با تشکیل کمپین‌های متعدد و درخواست‌های بسیار از پلیس فتا خواستند تا عفو یا تخفیفی در پرونده این جوان صورت بگیرد تا او 8 سال برای سپری کردن محکومیتش در جوانی به زندان نرود.

در همین راستا سرهنگ علی خلیلی، معاون اجتماعی پلیس فتا ساعاتی بعد از پخش برنامه ماه عسل درباره شایان گفت:‌ در همان دقایق ابتدایی ما شاهد 25 هزار کامنتی بودیم که به همین درخواست اشاره کرده بودند. بالاخره موضوعی در این میان مطرح است این است که شایان جزو جوانانی است که استعدادهای خیلی خوبی دارد. او بدون اینکه تحصیلات عالیه داشته باشد و با یک مدرک دیپلم توانسته این کارها را بکند و می‌شود که از او و استعدادهایش به شکل دیگری استفاده کرد.

وی افزود: به نظر من او می تواند به پلیس کمک کند و می‌تواند در این زمینه نقش موثری در جامعه داشته باشد.

معاون اجتماعی پلیس فتا در پایان این نوید را به همه مخاطبان «ماه عسل» داد که در اسرع وقت با سردار جلسه‌ای برگزار و درباره این مسئله صحبت شود تا تصمیم امیدوارکننده‌ای در رابطه با شایان گرفته شود.

ظاهراً با درخواست عفو و تخفیف محازات شایان از سوی کاربران فضای مجازی موافقت شده است، چرا که بر اساس اطلاعات خبرنگار، شایان به دلیل کلاهبرداری به تحمل یک سال حبس و پرداخت 20 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده و هم اکنون در حال تحمل کیفر یک ساله‌اش در زندان به سر می‌برد.

فارس

110

این اخبار را از دست ندهید:

پایان غم انگیز ارتباط کثیف عاطفی زن متاهل با یک پیرمرد!

سرباز گم شده حادثه میرجاوه دقیقا کجاست؟ / او را کشته اند؟ عکس

پسرجوانی که با مادرم صیغه بود به سراغ من آمد و ..

دختری با کار عجیبش فرد اعدامی را قبل از اعدام شوک زده کرد! عکس

یک شب که ساعت 2بامداد به خانه برگشتم با پسر غریبه ای پیش همسرم روبرو شدم و .. عکس

اخبار داغ:

همسر بازیگر زن معروف سینما دادگاهی می‌شود! عکس

دختر نوجوانی بودم که به درخواست های مرد زن دار تن دادم و ..

با دختر جوان خارجی که 7.5 کیلو کوکائین به ایران وارد کرده بود چه کردند؟ عکس

به مادرم گفتم وقتی شوهرم خواب است به سراغش برو و ..

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به استان کرمانشاه گفت: باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، با تداوم شرایط پایدار در منطقه، طی امروز و فردا (یکشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای نسبتاً قوی و ناپایدار از اواسط روز دوشنبه تا پایان هفته، جو منطقه را تحت تأثیر گرفته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، بارش‌هایی غالباً به صورت رگبارهای بهاری و بیشتر برای نواحی غربی و جنوبی استان در پی خواهد داشت.

زورآوند ادامه داد: این سامانه از روز چهارشنبه تقویت می‌شود و به تدریج سبب گسترش بارندگی به همه نقاط استان خواهد شد.

وی گفت: دمای روزانه هوا تا روز دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت و از روز سه شنبه تا پایان هفته به تدریج و به شکلی محسوس کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 748445

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • دومینوی آسیب‌
  • کشف گاز متان در سیاره سرخ
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها