Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز | نماینده مردم ‌اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: خودروهای بی‌کیفیت دلیل اصلی افزایش مرگ و میر در سوانح رانندگی محسوب می‌شود، چرا که استانداردسازی خودروها آن طور که باید مورد توجه واقع نشده است.

به گزارش تسنیم، صدیف بدری در اردبیل اظهار داشت: با توجه به این‌که در طول چندین سال گذشته در رابطه با کاهش تصادفات و سوانح رانندگی اقدامات اساسی در دستور کار قرار داده شده است ولی متاسفانه همچنان شاهد تصادفات رانندگی هستیم که این موضوع نیازمند اتخاذ تدابیر اصولی از طرف دولت است و انتظار می‌رود که این موضوع مورد توجه واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که تا چهار سال آینده سوانح رانندگی باید 31 درصد کاهش یابد، افزود: نیاز است در این زمینه تمامی عوامل دخیل در افزایش تصادفات مورد بررسی قرار داده شود تا از این طریق بتوانیم تا پایان اجرای برنامه ششم شاهد تحقق این موضوع و کاهش تصادفات نسبت به آمار ارائه شده باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که در حال حاضر تعداد کشته‌شدگان ناشی از سوانح رانندگی از 25 هزار به 17 هزار نفر کاهش یافته است ولی به هر حال این موضوع نیاز به اتخاذ تصمیمات اساسی و مهم توسط دولت دارد تا بتوانیم از این طریق کشته‌های ناشی از سوانح را به حداقل برسانیم.

بدری بیان کرد: ‌خودروهای بی‌کیفیت دلیل اصلی افزایش مرگ و میر در سوانح رانندگی محسوب می‌شود، چرا که استانداردسازی خودروها آن طور که باید مورد توجه واقع نشده و متاسفانه به این دلیل سالانه جان بسیاری از هموطنان به خطر می‌افتد که امیدواریم این موضوع نیز مورد توجه دولت قرار بگیرد و برای این موارد راهکارهای اساسی ارائه شود.

وی تصریح کرد: تولید برنامه‌های فرهنگی مناسب مربوط به رانندگی توسط صدا و سیما از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار داده شود و با جدیت بیشتری نسبت به سالهای گذشته برای تولید این برنامه‌ها اقدام شود تا بتوانیم از این طریق خطاهای انسانی را به رانندگان معرفی کرده و برای کاهش سوانح رانندگی اقدامات اساسی انجام دهیم.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.

طبق مصوبه دولت، با توجه به ابلاغ و اجرایی شدن آئین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی از ۲۵ درصد به یک و نیم گواهی اسقاط معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

کد خبر 6091894 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت