Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بادامچی نماینده مردم تهران در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز به برگزاری نخستین جلسه مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره و تاکید کرد:اجرای چنین برنامه ای می تواند سبب ساز آگاهی و شفاف سازی دیدگاه افکار عمومی نسبت به فرآیند فعالیت های رجال سیاسی کشور شود تا مردم بتوانند با بینش بیشتری کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فرصت مناظره ها هرچقدر بیشتر و شفاف تر باشد عملکردها نسبت به فعالیت ها و برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری بهتر خواهد بود و تصمیم مردم بر انتخاب فرد اصلح سهل تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: زمان محدود منوط به بازگو کردن کلیات برنامه کاندیداها نمی شود و این یک ضعف است و باید طوری برنامه ریزی شود تا مردم در خصوص ریز ترین مسایل و برنامه های کاربردی کاندیداها نیز اطلاع لازم را کسب کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از جمع آوری رای بر پایه تخریب افراد گفت: این فرآیند یک کنش اخلاقی نیست ضمن آنکه افراد می توانند بنا را بر اخلاق بگذارند و ضعف ها را حلاجی کنند و برنامه های خودرا در راستای ترمیم ضعف های موجود ارائه دهند.

بادامچی رویکرد صدا و سیما را در این دوره از مناظره ها نسبتا مستقل و بی طرف دانست و اذعان کرد: با توجه به برگزاری نخستین برنامه مناظره کاندیداهای دور دوازدهم بی طرفی صدا و سیما محرز بود و امیدواریم رسانه ملی همچنان رویه بی طرفی را ادامه دهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از برگزاری برنامه مناظره در سالهای قبل انتقاد کرد و افزود:ما شاهد بودیم در سالهای قبل صدا و سیما با سوگیری های جانبدارانه روند اقناع کاندیداها برای مردم را با مشکل مواجه کرد و این رفتار صدا و سیما کاملا غیر معقول بوده است.

وی حضورجهانگیری را به عنوان نامزد پوششی مثبت ارزیابی کرد و گفت: من معتقدم در حمایت از دکتر روحانی، دکتر جهانگیری به درستی وارد عرصه انتخاباتی و کاندیداتور شدند چرا که این فرصت مناسبی است تا ابتدا بتوانند از برنامه ها و عملکردهای دولت یازدهم دفاع و در ضمن برنامه های آتی دولت دوازدهم را برای مردم شفاف کنند.

وی مبنای فعالیت های آقای روحانی را توجه به لایه های پایینی جامعه بیان کرد و توصیه کرد: با برگزاری نخستین برنامه مناظره موضوعات اشتغال، اقتصاد و ناملایماتی که در بستر جامعه وجود دارد این حس شد تا بتوان برنامه های قوی تری را در این خصوص تبیین و تشریح کرد و نسبت به این موارد تلاش بیشتری صورت گیرد ضمن آنکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری برنامه های کاندیداها باید با محور هر دو به خصوص مردم قشر ضعیف طراحی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه تاکید کرد: شعارهای انتخاباتی باید بسته به آموزه های سیاسی و اخلاقی کاندیداها باشد تا از طریق اخلاق بتوانند موضوعات را با نگاهی عمیق تر به چالش بکشند نه اینکه ضعف ها را دستمایه تخریب افراد قرار دهند.

بادامچی افزود: کاندیداها باید این موضوع را نیز مد نظر قرار دهند که دولت یازدهم با چه شرایطی دولت را تحویل گرفت و در این 4 سال چه فرآیندهایی طی شد که الان به این مرحله رسیده است چرا که برخی فعالیت های دولت یازدهم بیانگر این است که نگاه دنیا نسبت به ایران تغییر پیدا کرده است و باید به این امر تاکید کرد که اگر سیاست ها و استراتژی این دولت بر مبنای اقناع و مذاکره پایه گذاری نمی شد یقینا شرایط کشور بحرانی تر نیز می شد.

وی در پایان تاکید کرد: متاسفانه در شهر تهران ما شاهد این هستیم که مدیریت نابسامانی در پایتخت حکم فرماست و طی 12 سال شاکله شهر از هم پاشیده شده است و کشور را به حدی رسانده اند که در یک محله 8 متری 3 تا برج بنا شده و این چهره شهر و امنیت محله را تحت شعاع قرار داده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در انتقاد به مدیریت های کلان شهری اظهار کرد: شهرداری نسبت به معیارهای شورای عالی شهر سازی انحرافات عمیقی داشته است و باید این موضوعات شفاف سازی شود تا حداقل تفکیک ایرادات و اشکالات مدیریتی برای مردم شفاف شود چرا که اهم موضوعات مطرح شده بر بستر و پایه مردم است.

خبرنگار:علی درخشان/ تایید:فاطمه سرلک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله ی دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی آغاز شد.
مدیرکل صداوسیمای استان لرستان گفت:مناظرات بین نامزدهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که اعلام آمادگی کرده بودند،ضبط شد و در ایام مجاز تبلیغات انتخابات این مناظرات از شبکه لرستان و رادیو لرستان پخش می شود .
 دکتر علیرضا شیروی افزود:بسته های ۲۰ دقیقه ای هم از معرفی نامزدها در صداو سیمای استان لرستان با حضور نامزدهای انتخابات آماده شده که در ایام مجاز تبلیلغات انتخابات این بسته ها پخش خواهد شد.
 امروز سه نفر از چهار نامزد راه یافته به مرحله ی دوم انتخابات دیدگاهها ،نقدها و راهکارهای خود را برای جلب نظر مردم  بیان کردند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند. 
در انتخابات یازدهم اسفند تکلیف نمایندگان شش حوزه ی انتخابیه استان لرستان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
در مرحله اول تکلیف نمایندگان شش حوره انتخابیه لرستان مشخص شد.
در این دوره از مناظره که سه نفر از نامزد‌های حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی شرکت کردند با حضور ناظران ،تبلیغات انتخاب سه برنامه‌ی ۶۰ دقیقه ضبط شد 
 مناظره ها به دنبال ابتکار رسانه ی ملی برای اجرای عدالت رسانه‌ای و ایجاد فرصت تبلیغاتی برابر در دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفت که با استقبال مردم و کاندیدا‌ها مردم مواجه شد .
مناظره‌ها از بامداد ۱۳ اردیبهشت تا ساعت ۸صبح ۲۰ اردیبهشت جاری در چندین نوبت از صداوسیمای لرستان پخش خواهد شد. 
استقبال مردم وتجربه ی مرحله اول مناظره‌ها نشان داد این راهبرد رسانه‌ی ملی ،در کنار دیگر ظرفیت‌های تبلیغ می‌تواند مردم رو در انتخابی بهتر کمک کند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم انتتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات