Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد زارعي با اشاره به اجراي طرح تبديل به احسن اراضي موقوفه شهرستان کبودرآهنگ اظهار کرد:‌ اکنون در مرحله ثبت‌نام قرار داريم که با پايان آن طرح اجرايي خواهد شد.

وي با بيان اينکه تاکنون 600 نفر در اين طرح شرکت کرده‌اند که بايد حداقل به 900 شرکت‌کننده برسد افزود: ما به دنبال اين هستيم که مردم براي خانه‌هاي خود سند شش‌دانگ عرصه و اعيان دريافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدير اوقاف و امور خيريه کبودراهنگ با اشاره به اينکه بيش از 80 درصد خانه‌هاي کبودراهنگ بدون سند است بیان کرد: متأسفانه از آنجا که اراضي سند ندارند ما با انجام نشدن نيت واقف و عدم پرداخت اجاره‌بهاي خانه‌ها مواجه هستيم.

وي با بيان اينکه اگر خانه‌هاي کبودراهنگ تبديل به احسن شود اجراي نيت واقف انجام مي‌گيرد، گفت: شهروندان تا 15 ارديبهشت امسال وقت دارند تا براي تبديل به احسن اراضي اقدام کنند.

زارعي گفت: اميدواريم کار ثبت‌نام تا چهار روز آينده به پايان برسد اما اگر اين اتفاق نيفتد ما با همان تعداد ثبت‌نام تبديل به احسن اراضي موقوفه شهرستان را آغاز خواهيم کرد.

وي با بيان اينکه اين اقدام طبق صدور مجوز از سوي نماينده معظم ولي فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه انجام مي‌شود، تصريح کرد: مراحل ثبت‌نام تبديل به احسن اراضي موقوفه شهرستان کبودراهنگ با توجه به صدور اين مجوز از 15 اسفند سال گذشته در حال انجام است.

وي با اشاره به اينکه ثبت‌نام و تشکيل پرونده متقاضيان سه ماه طول مي‌کشد، تأکيد کرد: متقاضيان اين طرح براي ثبت‌نام و انجام روند قانوني به اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان کبودراهنگ مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وي بيان کرد: در اين طرح اراضي موقوفه فقط در محدوده کاربري شهري تبديل به احسن خواهد شد و لازم است با توجه به محدوديت زماني ثبت‌نام، متقاضيان هر چه سريعتر به اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان کبودراهنگ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کد خبر 6096357

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • تشییع شهید رنجنوش در زادگاهش قوره جینه کبودراهنگ
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • بی‌هویتی اراضی به یک ابرچالش تبدیل شده است