Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@02:16:42 GMT

توهین به شهدای مدافع حرم قلب ما را آکنده از حزن و اندوه کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۴۷۵۶۷

توهین به شهدای مدافع حرم قلب ما را آکنده از حزن و اندوه کرد

توهین کرباسچی به ساحت شهدای مدافع حرم باعث آزردگی خانواده شهدای مدافع حرم شهر همسر شهید مدافع حرم که فرزند شهید دفاع مقدس نیز می باشد در پاسخ به توهین کرباسچی به مدافعان حرم متنی را در اختیار سایت ثامن قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری ثامن؛ توهین کرباسچی به ساحت شهدای مدافع حرم باعث آزردگی خانواده شهدای مدافع حرم شهر همسر شهید مدافع حرم که فرزند شهید دفاع مقدس نیز می باشد در پاسخ به توهین کرباسچی به مدافعان حرم متنی را در اختیار سایت ثامن قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسمه تعالی

جریان خزنده ای که در فتنه 88 به طمع لگدمال کردن همه ارزش های دینی و ملی با شعار (نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران) به خیال خام خود در پی لطمه زدن به مقاومت و وحدت اسلامی و عزت و امنیت این نظام شکوهمند بود، امروز از حلقوم برخی غربزدگان همان فریادها را سر می دهد تا به زعم خود بتواند زمینه را برای هجوم دشمنان قسم خورده و به تاراج بردن مال و جان و نوامیس مردم ایران آماده کند.

زهی خیالی باطل! که بصیرت و شجاعت مدافعان سرافراز حرم و همه آحاد مردم غیور ایران اسلامی با بیداری و حضور عزتمندانه در همه صحنه ها، همچنان آنان را در اجرای خواسته های شومشان ناکام خواهد گذاشت. آنانکه که برای جا نماندن از مطامع سیاسی حتی از اهانت به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم نیز دریغ نمی کنند .

شنیدن اهانت به ساحت شهدای مدافع حرم که از جان شیرین خود برای دفاع از ناموس اهل بیت(ع) و ناموس و امنیت مرزهای کشور عزیزمان ایران گذشتند قلب همه از جمله خانواده شهدای مدافع حرم را آکنده از حزن و اندوه کرد، اما راهی که مدافعان حرم پیمودند ادامه دارد و این اهانت ها تنها سندی بر وطن فروشی غربزده های وطنی خواهد بود و خانواده شهدای مدافع حرم را راسختر برای پیمودن راه شهدا خواهد نمود.

اهانت و زخم زبان عدو تازگی ندارد حضرت زینب(س) در مسیر کوفه تا شام کم زخم زبان و دشنام نشنید، جان و مال و فرزندان ما فدای زینب کبری(س)، تا می توانید زخم بزنید و شمشیرها را در برابر دشمن غلاف و برای فرزندان قهرمان وطن تیز کنید که در این صورت ما راسختر خواهیم شد.

بدانید همانند پدر شهیدم که برای حریم کشورم و همسر شهیدم که برای حرم آل الله جان خویش را نثار کردند، در راه دفاع از ارزش های اسلام و ایران، نخواهم گذاشت ایران اسلامی جولانگاه فریب خوردگانی باشد که برای سهم خواهی سیاسی از خون شهدا و شرافت خانواده های شهدا و مردم میهنشان میگذرند، و در این راه نیز فرزدانم را مانند پدر قهرمانشان که نام زیبای مدافع حرم بر سنگ مزارش نقش بسته تربیت خواهم کرد.

عفت سادات رباط جزی فرزند شهید دفاع مقدس شهید سید محمد رباط جزی و همسر شهید مدافع حرم شهید سعید سامانلو

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس

رئیس امور ایثارگران سپاه فجر فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: با تطبیق آزمایش‌های دی ان‌ای خانواده‌های شهدای مفقود الاثر و شهدای گمنام، هویت ۷ شهید گمنام که در شهر‌های مختلف استان فارس به خاک سپرده شده اند، مشخص شد.
رضایی با بیان این که نام شهدا به سپاه استان‌های مربوطه اعلام شده است ادامه داد: شهید مدفون در گلزار شهدای مرودشت اهل کرمان بوده و پیکر سه شهید گلزار دارالرحمه شیراز مربوط به خانواده‌هایی در استان‌های تهران و کرمان و رنجان است.
وی ادامه داد: پیکر شهید مدفون در سپیدان مربوط به خانواده‌ای از قم و پیکر شهید جهرم مربوط به خانواده‌ای در تهران است.
رئیس امور ایثارگران سپاه فجر فارس با بیان این که این شهدا پیش از سال ۱۳۹۴ در استان فارس خاکسپاری شده بودند افزود: پارسال از ۱۱۳ شهید گمنام مدفون در فارس نمونه دی ان ای، گرفته شد و مسئولان تشخیص هویت، همچنان مشغول تطبیق دی ان‌ای این شهدا با دی ان‌ای گرفته شده از خانواده‌های چشم انتظار شهدای مفقودالاثر هستند.
رضایی گفت: در جمع شهدای تازه تفحص شده، هویت شهید سید علاءالدین اسدپور اهل یکی از روستا‌های شهرستان زرقان نیز تشخیص داده شده است.
وی افزود: پیکر این شهید همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم استان فارس تشییع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟