Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@06:29:15 GMT

تقدیر از افسانه پاکرودر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۴۸۲۷۷

تقدیر از افسانه پاکرودر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

به گزارش ایلنا،هرسال به مناسبت روز جهانی گرافیک مراسمی در خصوص گرامیداشت این روز برگزار می‌شود که امسال این مراسم در سالن شهید تهرانی مقدم دانشگاه شهید رجایی با حضور اساتید گرافیک و دانشجویان هنر این دانشگاه برگزار و از افسانه پاکرو، بازیگر جوانی که تحصیلاتش در رشته‌های گرافیک و نقاشی بوده، تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر سال روز ۲۷ آپریل (۷ اردیبهشت) روز جهانی گرافیک در سراسر جهان جشن گرفته می‌شود.

آخرین پروژه سینمایی افسانه پاکرو در فیلم عباس کیارستمی می‌باشد که اتمام رسیده و قرار است به زودی اکران شود از بین دو اسم راه رفتن با باد و عشق در هانجو یکی برای این فیلم توسط تهیه کنندگان این اثر برگذیده می‌شود

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران

گمرک ایران اعلام کرد: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ با تدوام شیب افزایشی در ماه‌های اخیر، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی گمرک ایران، این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ترانزیت خارجی در مدت یاد شده از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: در فروردین ماه سال جاری، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • اساتید در شکل‌گیری شخصیت انسان‌هایی که آینده جامعه را می‌سازند، بسیار مؤثر هستند
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا