Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:50:21 GMT

بندرعباس میزبان ششمین جشنواره فیلم مستقل خورشید

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۳۸۸۲

بندرعباس میزبان ششمین جشنواره فیلم مستقل خورشید

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا درویش نژاد سه شنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: این جشنواره در روزهای 20 تا 24 شهریورماه امسال با موضوع آزاد و با پیام احترام به انسان و طبیعت برگزار می شود.
وی افزود: جشنواره مذکور به دبیری مهدی یارمحمدی در بخش رقابتی «فیلم‌های مستقل تجربه‌گرا»، بخش «زیباترین رؤیاها» (ویژه فیلم‌های مرتبط با هرمزگان و فیلمسازان هرمزگانی)، بخش مقاله سینمای تجربه‌گرا، بخش «بین‌الملل» شامل؛ «مروری بر بهترین فیلم‌های کوتاه تجربی جهان در جشنواره کن ٢٠١٦» و «مروری بر فیلم‌های کوتاه تجربی تاریخ سینمای جهان» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درویش نژاد ادامه داد: جشنواره فیلم مستقل «خورشید» به‌ عنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربه‌گرا در کشور به منظور حمایت از سینمای مستقل با ساختار تجربه‌گرا و خلاقانه و تأکید بر ضرورت گسترش تولید این آثار ارزشمند و معرفی این سینما به‌ عنوان سینمای مبتنی بر اندیشه و خلاقیت، به همت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: آینده از آن فیلمسازان اندیشمند است و جشنواره خورشید به عنوان تنها جشنواره ویژه فیلم های تجربی در ایران در رسیدن به این اهداف تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، دبیر هیات بادبانی هرمزگان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و برای تشویق و استعداد یابی رده‌های سنی ۹ تا ۱۴ سال جشنواره قایق‌های بادبادنی استان هرمزگان در ساحل جزیره هرمز به سمت بندرعباس برگزار شد.

اسماعیل مکی زاده افزود: در این دوره علاقه‌مندان به ورزش بادبانی در خصوص نحوه هدایت قایق‌های بادبانی آموزش‌های اولیه لازم را دریافت کردند و با اجزای مختلف قایق‌ها آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقه هوری رانی در قشم

وی همچنین به وجود استعداد‌های خوب در زمینه قایق‌های بادبانی در استان اشاره کرد و گفت: با وجود استعداد‌های بسیار خوب در استان هرمزگان میتوان به آینده ورزش بادبانی در این استان امیدوار بود.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در این جشنواره ۱۷ نفر از ورزشکاران بادبانی سوار هرمزگانی شرکت کردند که مسافت ۱۸ کلیومتری جزیره هرمز تا اسکله شهید حقانی بندرعباس دریانوردی کردند.

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی