Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ علی کفاشیان ابتدا در مورد سفرش به تایلند، عنوان کرد: به عنوان مسئول برگزاری مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا در تایلند انتخاب شدم و قرار است سفری دو هفته‌ای به این کشور داشته باشم.

وی همچنین در مورد شکایت جیووا از فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم و از صبح در جلسه با فوتسالی‌ها بودم، اما نباید نگران این موضوع بود چرا که آن را حل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نایب رییس فدراسیون فوتبال همچنین در مورد اینکه آیا احتمال دارد با توجه به مشکلات قطر برای برگزاری جام کنفدراسیون‌ها در تابستان ۲۰۲۱ میزبانی این جام به یکی از همسایه‌های قطر مثل ایران برسد،‌گفت: هنوز چیزی از سوی فیفا یا قطر به ما اعلام نشده است، اما از این موضوع استقبال می‌کنیم و بسیار خوشحال خواهیم شد که این مسابقات در ایران برگزار شود چرا که هم امکانات و هم پتانسیلش را داریم.

سرپرست کمیته‌ فوتسال در پاسخ به این پرسش که دستیاران ایرانی کی‌روش چه زمانی به تیم ملحق خواهند شد و یا قرارداد با آدیداس چه زمانی امضا می‌شود، عنوان کرد: در مورد این مسائل باید از تاج بپرسید.

علی کفاشیان همچنین در جلسه صبح امروز (چهارشنبه) با مدیران باشگاه‌های فوتسال در مورد انتقاداتی که به وی در مورد عدم توجه به فوتسال می‌شود، گفت‌: جلسه امروز به منظور قرعه‌کشی برگزار شده و هم‌اندیشی نبوده است. فوتسال باید توسط جمع اداره شود. فوتسال در فیفا زیر مجموعه فوتبال بوده و ما هم نمی‌توانیم آن را به صورت مستقل اداره کنیم اما این که هیات رییسه و مجمع داشته باشد این نشان از استقلال فوتسال دارد. سرپرست کمیته‌ فوتسال را خود شما انتخاب می‌کنید، ضمن این که سلیمانی در کمیته‌ فوتسال تصمیم گیرنده نیست و تنها برنامه مسابقات را می‌نویسد و ما هم آن را اجرایی می‌کنیم.

وی با بیان این که نمی‌توانم هر روز در رسانه‌ها باشم، گفت‌: این که بخواهم هر روز مصاحبه کنم و به این و آن فحش بدهم کار من نیست. ما به دنبال ‌اسپانسر هستیم تا پولش را به باشگاه‌ها بدهیم. من پیشنهاد دادم تا به باشگاه‌هایی که رتبه اول، دوم و سوم لیگ را کسب می‌کنند جوایز تعلق گیرد. اگر هیاهو نمی‌کنیم و در جلسات به گوش کسی نمی‌زنیم دلیل نمی‌شود که کار نمی‌کنیم. ما یک گوشه نشسته‌ایم و کار خودمان را می‌کنیم. رییس بازی هم بلد نیستیم. شما تصمیم می‌گیرید و من اجرا می‌کنم.

کفاشیان با بیان این که دیگر علاقه‌ای به کار کردن در فوتبال ندارد، خاطر نشان کرد: ما کارمان را کرده‌ایم و نتیجه‌مان را گرفته‌ایم. اما من در فوتسال مانده‌ام تا به شما که عاشق آن هستید کمک و خدمت کنم. هر روز که به فدراسیون می روم به دنبال کارهای فوتسال هستم. خواهش می‌کنم به برخی از رسانه‌ها و روزنامه‌ها توجه نکنید.

سرپرست کمیته‌ فوتسال که در این جلسه انتقادات زیادی نسبت به رسانه‌ها داشت ، افزود: تیم‌ ‌ملی همه چیز دارد. شما به سایت‌ها نگاه نکنید که می نویسند و مطالبی که خودشان به دنبال آن هستند را منتشر می‌کنند. شما به آنها توجهی نکنید و حرف‌های آنها را تایید نکنید.

کفاشیان درباره انتقاد افشین دبیری که گفته بود "فوتسال پدر ندارد" گفت‌: یعنی چه که باید پدر داشته باشد؟ پدری که فرهنگش این است عصبانی به منزل بیاید و رفتار بدی داشته باشد؟ پدر فوتسال شما هستید. به ما هم جز تهمت و فشار چیزی نداده‌اند. همان طور که شما هم چیزی عایدتان نمی‌شود، اما علاقمند هستیم بمانیم و سفت و سخت به دنبال گرفتن ‌اسپانسر، پخش تلویزیونی و استقلال فوتسال باشیم. مطمئن باشید که تنور فوتسال داغ است. در همین جا می‌خواهم اعلام کنم که این جلسات را دو، سه ماه یک بار تکرار می‌کنیم.

وی در ادامه‌ همچنین از تخصیص بودجه دو و نیم میلیاردی به فوتسال خبر داد و گفت‌: تیم‌ ‌ملی آقایان در یک سال دو و نیم میلیارد هزینه داشته است و ما پاداش همه را هم داده‌ایم، اما روزنامه‌ها می نویسند که پاداش‌ها داده نشده است. پاداش اولیه پانزده میلیون بود که ۱۰ میلیون نیز به آن ‌اضافه کردیم. پانزده میلیون پرداخت شده است و ۱۰ میلیون تومان ظرف یکی، دو ماه آینده و به محض این که پولمان از فیفا وصول شود پرداخت خواهد شد. همچنین وزارت ورزش و جوانان ۱۰ یا پانزده سکه به ملی‌پوشان خواهد داد.

سرپرست کمیته‌ فوتسال در مورد انتقادات از لغو اردوی ازبکستان، اظهار کرد: به جز ژاپن که چند اردو برگزار کرده است، هیچ تیمی مثل ایران هشت بازی نداشته است و ما دو بازی با فرانسه، دو بازی با روسیه، دو بازی با عراق و دو بازی با اوکراین داشتیم. به این دلیل ازبکستان لغو شد چون سفر طولانی به خاطر دو بازی توجیه نداشت. شما به روزنامه‌ها و سایت‌ها توجهی نکنید، و واقعیت چیز دیگری است. اگر فدراسیون بخواهد کم محلی کند، من هم کنار می‌روم و می‌گویم که دیگر نیستم. اما این طور نیست، فدراسیون به فوتسال توجه کافی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟

روند کاهشی بازار ارز ادامه دارد. قیمت دلار آزاد پس از برخورد با سقف کانال ۶۴هزار تومانی در بازار روز سه شنبه، مجددا دچار افت نرخ شد.

به گزارش دنیای اقتصاد، روند کاهشی بازار ارز ادامه دارد. قیمت دلار آزاد پس از برخورد با سقف کانال ۶۴هزار تومانی در بازار روز سه‌شنبه، مجددا دچار افت نرخ شد. بازیگران بازار ارز کاهش ریسک‌های سیاسی در کنار حمایت‌های بانک مرکزی را ۲عامل مهم در راستای کاهشی شدن روند نرخ ارز می‌دانند. پس از اتمام درگیری‌های منطقه‌ای و فاصله گرفتن ریسک‌های سیاسی از بازار، روند افزایشی نیمه دوم فروردین ماه در حال جبران است. در طی این روند افزایشی که صرفا با اتکا بر هیجانات معامله‌گران صورت گرفت، حجم معاملات زیاد نبود در نتیجه جبران آن نیز ساده‌تر صورت می‌گیرد و بازار با حمایت شدیدی مواجه نمی‌شود.

دیروز چهارشنبه ۵اردیبهشت‌ماه روند نرخ شاخص‌های ارزی در معاملات غیر رسمی بازار ارز تهران کاهشی بود. قیمت هر برگ اسکناس دلار آزاد که در بازار روز سه‌شنبه به پله خروجی کانال ۶۴هزار تومانی رسیده بود، در بازار صبح روز گذشته فعالیت خود را با افت قیمتی چشم‌گیر در مرز ۲ کانال ۶۳ و ۶۴هزار تومانی آغاز کرد.

این افت قیمت به‌گونه‌ای پیش رفت که در ساعاتی از ظهر روز گذشته اسکناس آمریکایی در کانال۶۳هزار تومانی معامله شد. اما در نهایت آخرین نرخ نقدی بازار با اختلافی ۹۵۰تومانی نسبت به نرخ روز گذشته در رقم ۶۴هزار تومان ثبت شد. قیمت فردایی این ارز در عصر روز گذشته نیز در بازه ۶۴هزار تا ۶۴هزار و ۲۰۰تومان ثبت شد. همزمان با قیمت دلار نرخ دیگر شاخص‌های ارزی نیز در روز گذشته کاهشی بود. اسکناس یوروی آزاد با ۶۵۰تومان کاهش در رقم ۶۸هزار و ۶۰۰تومان فروخته شد. پوند نیز افت قیمتی ۵۰۰تومانی را تجربه کرد و در رقم ۷۹هزار و ۷۵۰تومان معامله شد.

شروع عملیات تعدیل دلار رسمی؟

فعالان بازار ارز در روز‌های اخیر شاهد خروج نرخ دلار رسمی از شرایط میخکوب و رشد آن بودند. نرخ دلار رسمی در هفته‌های اخیر در نیمه‌های کانال قیمتی ۴۳هزار تومانی از حرکت ایستاده بود و نوسانی نداشت. اما از سوی دیگر قیمت این ارز در بازار آزاد نوسانات افزایشی چشمگیری را تجربه کرد و در نتیجه فاصله این ۲نرخ افزایش یافت. افزایش فاصله میان نرخ‌های رسمی و غیررسمی با افزایش رانت ارزی در کشور زمینه‌ساز فعالیت‌های سودجویانه می‌شود. در نتیجه بسیاری از کارشناسان ارزی معتقدند که تعدیل نرخ رسمی با توجه به بازار آزاد از جمله وظایف مهم بانک مرکزی است. روز گذشته هر برگ دلار رسمی ۱۴۲تومان رشد کرد و در رقم ۴۴هزار و ۳۸تومان معامله شد. فاصله نرخ‌های رسمی و غیررسمی در بازار حدود ۲۰هزار تومان است.

سکه به دنبال طلای جهانی

افت قیمت طلای جهانی و همچنین نوسانات کاهشی دلار آزاد زمینه‌ساز کاهش قیمت سکه طلا شده است. هر قطعه سکه طلای طرح جدید در بازار روز گذشته با افت قیمتی یک‌میلیون تومانی در رقم ۴۱میلیون و ۹۰۰هزار تومان معامله شد. همچنین نیم و ربع سکه نیز در بازار روز گذشته به ترتیب ۳۰۰ و ۴۰۰هزار تومان افت قیمت را تجربه کردند و در ارقام ۲۴میلیون و ۹۰۰هزار تومان و ۱۵ میلیون تومان به فروش رسیدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است