Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:38:07 GMT

محور بیرجند-قاین به پیمانکار واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۳۸۳۲

محور بیرجند-قاین به پیمانکار واگذار شد

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام مسیر بیرجند-قاین به پیمانکار واگذار شده است گفت: در زمینه اعتبارات این محور نیز مقرر شد که هیچ محدودیت اعتباری برای محور بیرجند- قائن قائل نشوند تا به سرانجام برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی در جمع مردم بیرجند در محل هیئت آزادگان با اشاره به سؤالات مردم در زمینه محور بیرجند-قائناظهار داشت: در حال حاضر به فضل الهی و پیگیری‌های انجام شده تمام مسیر بیرجند-قاین به پیمانکار واگذار شده و در چهار نقطه به صورت دو شیفت پیمانکاران در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این محور به دلیل کوهستانی بودن آن برای به بهره‌برداری رسیدن نیاز به زمان بیشتری داردافزود: در زمینه اعتبارات این محور نیز مقرر شد که هیچ محدودیت اعتباری برای محور بیرجند- قائن قائل نشوند تا به سرانجام برسد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در زمینه مشکلات و نارضایتی‌های مردم از روند پروازهای استانیگفت: پیگیری‌ها به طور مکرر انجام می‌شود و ابلاغ نارضایتی مردم از شرایط پروازهای استانی منجر به اضافه شدن 3 پرواز و قول مساعد در زمینه یک پرواز در هفته از بیرجند به کیش داده شد.

عبادی با بیان اینکه راه آهن یکی از زیر ساخت‌های مهم استان محسوب می‌شود اظهار داشت: اگر می‌خواهیم معادن سربیشه، نهنبدان، بیرجند و حتی صنایع ما فعال شوند به زیرساخت مهمی به نام راه آهن نیاز داریم که در این زمینه با پیگیری‌ها انجام شدهتوانسته‌ایم ردیف اعتباری برای راه آهن استان اخذ و آنچه که کار مجلس بود صورت گیرد اما آنچه که کار دولتمردان بوده هنوز انجام نشده است در نهایت به راه آهن استان جفا شد.

وی با اشاره به موضوع انتخابات بیان کرد: انسان در انتخاب خود مانند برگزیدن فرداصلح به عنوان یک مدیر در پست‌های گوناگون برای اطلاع از ویژگی‌های انتخاب اصلح بایدبه معیارها مراجعه کند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معیارها در اسلام آمده و اگر انسان به آن معیارها مراجعه کند راه را گم نمی‌کند چونتمام کسانی که در طول تاریخ راه را گم کرده‌اند به دنبال معیارها نبوده‌اند بلکه دنبال منافع بودند.

عبادی افزود: انسان در انتخاب و سپردن مسئولیت و کارها باید توجه به معیارها داشته باشد و در انتخاب او میزان ویژگیها از جمله امانت‌دار، امین، قوی، مسلط به کار و استکبار ستیز به درستی بررسی شود.

وی تصریح کرد: هرگز جمهوری اسلامی ایران و هیچ جریانی در جمهوری اسلامی در داخل نظام به دنبال تشنج آفرینی با دنیا و کشورها مختلف نیست و نباید هم باشد ما باید زبان دیپلماسی را حساب شده به کار ببریم اما در عین حال واداده نباشیم و در جای که نیاز است محکم صبحت‌های خود را بیان کنیم تا بفهمند که ملت ایران چقدر اقتدار دارد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فردی که مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده می‌گیرد باید درد مردم را درک کند و از جنس مردم و با مردم باشد.

عبادی با اشاره به اینکه داشتن روحیه مبارزه با فساد یکی از ویژگی‌های است که فرد نامزد مسئولیت باید داشته باشدافزود: یکی از مشکلات کشور ما این است که اختلاس صورت می‌گیرد اما بعد توجیه می‌کنند که باید اینگونه نباشد و مسئولی که مدیریت امری را دارد و تخلف در زیر دست او صورت گیرد به مردم اعلام کند با این افراد برخورد می‌شود و از مردم عذر خواهی کند نه دفاع یا توجیه کند.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست

محمد مهاجری؛ فعال سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: باید  استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

متن پیام محمد مهاجری به این شرح است:

حضور گرامی رئیس جمهور محترم

با سلام.

در دیدار استانداران فرموده‌اید:

- کارگزاران دستگاه‌های اجرایی باید در عرصه عمل و با کار شبانه‌روزی امید مردم را ارتقا دهند.

- مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند.

- باید ضمن گزارش کارها و اقدامات و تلاش برای گره‌گشایی از اذهان مردم، دلایل و علل ناکارآمدی‌های احتمالی را نیز به گزارش کرد.

- همه ی بخشها برای تحقق شعارسال باید برنامه داشته باشند.

-هیچ بخشی از تولید اعم از کارخانه‌های بزرگ وکارگاهها نباید بی‌برنامه باشند.

- استانها باید برای جهش تولید برنامه کلان و استانی و اقلیمی داشته باشند.

- بانکها باید در زمینه تامین مالی به موقع واحد های تولیدی کمک‌ کنند.

-  باید با عموم‌مردم سخن‌گفت، ارتباط با مردم را همواره به استانداران و مدیران تاکید کرده‌ام.

-باید پرداخت تسهیلات برای ازدواج و اشتغال ومسکن در اولویت قرار بگیرد.

- باید  استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

- باید نتیجه جلسات، رفع موانع تولید باشد.

- باید از  محصولات روستایی حمایت کنیم ومحصولاتشان به موقع خریداری شود.

- باید بهره‌وری را بالا ببریم.

- باید در یک سری مسائل کار فرهنگی کنیم. وزارت‌خانه های فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، سازمان صداوسیما، چهره ها و ... باید تلاش کنند.

- الگوهای مصرف  آب و برق و گاز و انرژی باید تبلیغ شود.

جهت‌استحضار جنابعالی عرض می کنم 34ماه از عمر دولتتان گذشته و شما هنوز دارید میگویید:"باید" فلان شود و "نباید" بهمان شود.

خدا عمر باعزت بدهد به حاج‌حسین‌آقای شریعتمداری که در چنین مواقعی خطاب به روسای‌جمهور پیشین (البته نه همه شان، بلکه به بعضی شان!) به درستی می‌نوشت: "الان زنگ انشا نیست، زنگ حساب است آقای رئیس‌جمهور! انشا خواندن مال روزهای تبلیغات بود"

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد