Web Analytics Made Easy - Statcounter


دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی تصریح کرد: گفتمان ما گفتمان واقع بینانه است و باید همه کمک کنیم که این گفتمان پیروز انتخابات باشد.

حجت الاسلام یونسی در جلسه سیاست گذاری و راهبردی ستاد اقوام، مذاهب و ادیان حسن روحانی که با حضور عبدالکریم حسین زاده، رییس ستاد اقوام، مذاهب و ادیان ستاد حسن روحانی و جمعی از نخبگان اقوام برگزار شد، گفت: همه ما برای هدف خاصی اینجا آمده ایم و آن این است که انتخاباتی پر شور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و فرد مورد نظر ما پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی، اظهار کرد: ملت ایران یک هویت مستقل کلانی است که ذیل آن هویت خرد هم وجود دارد و در واقع همه ما یک خانواده هستیم .

یونسی، بیان کرد: اقوام ،مذاهب و ادیان اعضای خانواده ایران هستند و قطعا با هم اندیشی و همفکری می توانیم در هر عرصه ای موفق باشیم. در حال حاضر مهمترین هدف ما حضور حداکثری مردم در انتخابات و حمایت از دکتر روحانی است.

یونسی، ادامه داد: رقیب سعی می کند بر روی ناکارآمدی و کاستی و مشکلاتی که دولت در حوزه اقتصادی دارد مانور بدهد و این در حالی است که همه این مشکلات از دولت قبل به ما ارث رسیده است.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محمدجواد مرادیان اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

وی ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت