Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@03:31:54 GMT

مسدود شدن مسیر پل تاریخی تمیجان، به منظور مرمت و بازسازی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۴۹۳۲

مسدود شدن مسیر پل تاریخی تمیجان، به منظور مرمت و بازسازی

فرماندار رودسر در جلسه شورای ترافیک از مسدود شدن مسیر عبور و مرور پل تاریخی تمیجان، به منظور مرمت و بازسازی این پل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازرودسریها، امیر جانبازی رودسری در جلسه شورای ترافیک شهرستان رودسر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت:مصوبات شورای ترافیک باید سریع و بدون وقفه باتوجه به پاسخ استعلامات بعمل آمده از دستگاههای مرتبط اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به مسدود شدن مسیر عبور و مرور پل تاریخی روستای تمیجان اشاره نمود و افزود : به منظور حفظ ، مرمت و بازسازی پل خشتی روستای تمیجان که از آثار باستانی و تاریخی منطقه می باشد عبور و مرور وسائل نقلیه از این پل متوقف می گردد.

فرماندار رودسربا تاکید بر رعایت استانداردها در ایجاد سرعت کاه ها گفت : شهرداریها با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی اصول و ضوابط استاندارد را در نصب سرعت کاه های دارای مجوز رعایت نمایند وبا زیباسازی سرعت کاه ها و رنگ آمیزی جداول و خط کشی های خیابانها در سطح شهر به زیباسازی شهر کمک کنند.

جانبازی رودسری با بیان اینکهحوزه شهرستان رودسر از پلیس راه چابکسر آغاز و تا محدوده روستای ولیسه ادامه دارد ، اظهار داشت :برای تأمین نظم، زیبایی،نظافت و همچنین رعایت استانداردها به ویژه درایجاد سرعت کاه ها نهایت تلاش و دقت معمول گردد تا موجبات رضایت مندی و نقش بستن خاطره ای خوش در ذهن مسافر و گردشگر در عبور از شهرستان فراهم شود.

وی در پایان از دستگاههای ذیربط خواست تا مسیرهایی که جدیداً آسفالت می شوند هرچه سریع تر علائم راهنمایی و رانندگی نصب تا از بروز هرگونه حوادث احتمالی جلوگیری شود .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار

عبدالغفور عتید، رئیس فوایدعامه طالبان برای بدخشان می‌گوید بر اثر بارندگی‌های شدید صبح امروز سرک عمومی این ولایت به‌روی ترافیک مسدود شده است. 

وی افزود سیلاب‌ها در بیش‌تر از ۱۰ نقطه‌ای مسیر شاهراه عمومی بدخشان - تخار در قریه‌های «کته دره و بلوچ‌های» ولسوالی‌های کشم و ارگو بندش ایجاد کرده و این مسیر در حال حاضر مسدود می‌باشد.

گفته می‌شود که براثر سرازیر شدن سیلاب، چند نقطه در مسیر شاهراه بدخشان-تخار تخریب شده است.

این درحالیست که مسئولان در ولسوالی کشک رباط سنگی می گویند که شاهراه هرات_تورغندی به روی رفت‌وآمد باز است.

این شاهراه شب گذشته برای لحظاتی بسته بود و پس از آن از سوی مسئولان بازگشایی شد.

به گفته منابع محلی مسیر رفت و آمد سرک هرات تورغندی به دلیل شکستگی پل پروانه مسدود شده بود.

ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان در تازه‌ترین اعلامیه‌‌اش از جاری‌شدن سیلاب‌های شدید در شش ولایت کشور خبر می‌دهد.

سیلاب‌های اخیر در افغانستان خسارات جانی و مالی در برخی ولایت‌های افغانستان در پی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز مرمت و بازسازی مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • عبور از رودخانه با طناب
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است