Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-02@03:36:51 GMT

تنیسور چاقو خورده مطرح جهان تمریناتش را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۷۵۲۱

تنیسور چاقو خورده مطرح جهان تمریناتش را آغاز کرد

به گزارش وانانیوز، کوویتووا ستاره تنیس چک که به 2 عنوان قهرمانی ویمبلدون و مدال برنز المپیک ریو رسیده بود با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نشان داد تمریناتش را آغاز کرده است.

این ورزشکار در دسامبر در زمان دفاع از خودش زمانی که شخصی قصد حمله به وی را داشت از ناحیه دست چپ مصدوم شد و با ضربه چاقو آسیب دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه گذشته این تنیسور اهل چک در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود هدفش این است به تورنمنت آزاد فرانسه برسد. این مسابقه 28 می تا 11 ژوئن در پاریس برگزار می‌شود.

وی در حال حاضر در رنک 15 جهان قرار دارد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • اولین پهپاد پاک‌کننده نقوش گرافیتی در جهان آغاز به کار کرد
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال