Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با اساتید و مربیان حوزه علمیه امام صادق (ع) نقده دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام نجفقلی زاده سرائی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء در جمع اساتید و مربیان و اعضای پایگاه طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) نقده ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: روحانیت در طول تاریخ و ۸ سال دفاع مقدس نقش آفرین بوده و است ولی الان دشمن می خواهد نقش روحانیت را در انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس کم رنگ نشان دهد، این در حالی است که روحانیت نقش آفرینی های زیادی در طول تاریخ و ۸ سال دفاع مقدس داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء گفت: دشمنان اسلام بویژه آمریکا و اسرائیل به این حقیقت پی برده اند که اتحاد مسلمانان، جامعه اسلامی را قوی می کند و مانع آن می شود که آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان بتوانند به جامعه اسلامی ظلم کنند و بر جامعه اسلامی مسلط شوند.

حجت الاسلام سرائی در ادامه گفت: آمریکایی ها از اول انقلاب نیز مانند امروز در صدد حذف روحانیت از حرکت عمومی ملت ایران بوده اند تا در مرحله بعد، حضور مردم در صحنه از بین برود و سپس انقلاب به شکست بینجامد اما تا کنون موفق به تحقق این هدف نشده اند و به فضل الهی نخواهند شد.

وی افزود: حضور طلاب در کنار مردم هنگام حوادث و دیگر عرصه ها، نیروهای مردمی را نیز به صحنه خواهد آورد و منشاء خدمات خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء گفت: دشمن می خواهد حوزه و مردم را از هم جدا کرده و بین طلاب نیز دوگانگی ایجاد کند طوری که آنها به دو دسته آخوند دولتی و آخوند غیر دولتی تبدیل شوند و ما باید مواظب این توطئه ها و تشیع لندنی باشیم .

سرایی ادامه داد: تشیع لندنی می خواهد اسلام را در دید جهانیان بد نام و خشن جلوه دهد طوری که در این شهر همایش شیرخوارگان حسینی را ممنوع می کنند ولی قمه در دست ملکه این کشور می دهند تا این کار را به عنوان فرهنگ شیعیان به دنیا نشان دهند.

وی به انقلاب اخیر مصر اشاره کرد و گفت: انقلاب مردمی مصر بدلیل اعتماد محمد مرسی به آمریکا محکوم به شکست شد و این بعنوان تاریخ و درس عبرت برای حاکمان است و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم اعتماد به استکبار موید این نکته اساسی در روابط دیپلماتیک می باشد.

وی گفت: دشمن غافل از آن است که ملت مقتدر و ولایت مدار ایران اسلامی هیچگاه راه خود را گم نخواهد کرد چون در همه حال پیرو دستورات رهبرشان هستند و با داشتن چنین رهبر فرزانه ای هرگز تحت تاثیر عوامل فریبکارانه دشمن نخواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین سرائی در پایان سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح دو عامل حیاتی و رمز پیروزی ما در مقابل دشمنان ایران اسلامی است و مردم عزیزمان با انتخاب اصلح و حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای مثل همیشه دشمنان اسلام را مایوس و دل امام زمان (ع) و نایب به حق ایشان را شاد خواهند کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت معلمِ شهید مرتضی مطهری و ایام بزرگداشت مقام معلم، مسابقه علمی با شرکت طلاب مدارس علمیه پاکستان برگزار شد.

در این رویداد علمی بیش از ۲۵۰۰ طلبه در سطوح مقدماتی، متوسط و عالی به رقابت پرداختند.المپیاد علمی بصورت همزمان در ۵ ایالت پاکستان و در ۳۵ مرکز و با شرکت بیش از ۲۵۰۰ طلبه خواهر و برادر برگزار شد. لازم به ذکر است این المپیاد توسط معاونت آموزش نمایندگی جامعه المصطفی در پاکستان برنامه ریزی و اجرا شد.

به گفته معاون آموزش نمایندگی پاکستان این رقابت علمی با استقبال خوب مدیران، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان همراه بود و این نمایندگی در نظر دارد در سالهای آینده در سطح کمی و کیفی بالاتری این المپیاد را برگزار نماید.

در جلسه هماهنگی برگزاری این برنامه علمی، حجت الاسلام دادسرشت نماینده جامعة المصطفی در پاکستان تاکید کرد که هدف این نمایندگی تقویت حوزه‌های علمیه پاکستان و رشد علمی طلاب و ارتقای کیفیت آموزش آنهاست که یکی از راههای مؤثر آن برگزاری اینگونه مسابقات است.

مدیران و اساتید مدارس پاکستان نیز ضمن تاکید بر ادامه چنین برنامه‌هایی آن را باعث ایجاد فضای رقابت سالم علمی بین طلاب مدارس دانستند.

در روزهای پیش رو نتیجه المپیاد علمی اعلام و طی مراسمی در شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان از طلاب برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

کد خبر 6096100 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • وعده صادق معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند
  • «وعده صادق» معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است