Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این نامه که به امضای ٧٩ تن از نمایندگان رسیده است از حس همدردی ، همدلی و یاری رسانی مدیرعامل و کارکنان این بانک به آسیب دیدگان سیل اخیر قدردانی شده است. در بخشی از نامه آمده است:« ما جمعی از نمایندگان مجلس از ابراز همدردی و دلسوزی جناب آقای زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران و کارکنان تحت مدیریت ایشان در خصوص یاری و کمک رسانی به آسیب دیدگان از سیل و طوفان اخیر در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و کردستان کمال تشکر و قدردانی را داریم۰
در ادامه این نامه آمده است: این حس انسان دوستی ایشان و کارکنان بانک صادرات ایران در یاری رساندن به درد دیدگان این حادثه قابل ستایش است و حتماً مرهمی خواهد بود بر زخم های مردم آسیب دیده،.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..»
شایان توجه است، بانک صادرات ایران در راستای انجام تکالیف و رسالت های اجتماعی خود و به منظور کاهش درد و رنج هموطنان در استانهای یاد شده اقداماتی نظیر: امکان استمهال و یا تمدید سررسید تسهیلات دریافتی از سوی هموطنان مناطق سیل زده، اختصاص شماره حساب ویژه برای جمع آوری کمک های نقدی برای سیل زدگان را به انجام رساند و همچنین کارکنان نیک اندیش این بانک مردمی در اقدامی خیرخواهانه مبادرت به اعطای معادل یک تا چند روز از حقوق و مزایای خود به آسیب دیدگان از سیل اخیر کردند .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار
شد.

در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.

همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

در این جلسه علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.

کد خبر 6097508

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم