Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@03:37:50 GMT

تجلیل از 27 استاد برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۶۸۹۹۵

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری آنا، عبدالله قاسمی پیر بلوطی، رئیس دانشگاه آزاد واحد شهرکرد در مراسم جشن روز معلم با گرامیداشت یاد و خاطره معلمان برجسته تاریخ معاصر ایران همچون امام خمینی (ره)، شهید مرتضی مطهری، آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی، شهید بهشتی، شهید باهنر و دکتر شریعتی گفت: «امسال طی سنوات گذشته افزایش مبلغ آموزانه مدرسان حق‌التدریس و اعضای حیات علمی تمام‌وقت افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»دکتر عبدالله قاسمی پیر بلوطی افزود: «در سال جدید حق‌الزحمه استادان راهنما و مشاور عضو حیات علمی تمام‌وقت و مدرسان حق‌التدریس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزایش خواهد یافت.»وی با توجه به امنیت شغلی استادان حق‌التدریس گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی برای تکمیل کادر اعضای حیات علمی خود با اولویت استادان حق‌التدریس و بومی استان چهارمحال و بختیاری به 30 استاد در رشته‌های مختلف پزشکی و غیرپزشکی نیاز دارد که برای پذیرش این تعداد، متقاضیان می‌توانند تا ۲۰ اردیبهشت برای ثبت‌نام به سایت جذب حیات علمی مراجعه کنند.»امام‌جمعه بروجن هم در مراسم گرامیداشت روز معلم واحد شهرکرد تقویت روحیه جهادی را مهم‌ترین رسالت معلمان دانست و اظهار کرد: «روحیه جهادی همان لباس تقواست که می‌تواند سپر محکمی در برابر هرگونه آسیبی باشد.»حجت‌الاسلام رضا سعادت فر افزود: «اگر پژوهش و ارائه مقاله‌ها بر پایه روحیه جهادی قرار گیرد بدون تردید توسعه کشور در بعدهای مختلف را می‌توان شاهد بود.»وی افزود: «آنچه جامعه امروز ما به آن نیاز دارد الگوپذیری در عرصه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است که بر اساس ذخایر دینی و فرهنگی کشورمان شکل‌گرفته است.»اجرای موسیقی از سوی دانشجویان کانون موسیقی شهرکرد، سخنرانی دو نفر از اعضای حیات علمی تمام‌وقت به نمایندگی از سایر استادان و تجلیل از استادان برتر ازجمله برنامه‌های این مراسم بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۶۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت هفته معلم و ایام شهادت استاد شهید مطهری گفت: استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان نابغه زمان خویش، پاسخگوی تمام نیاز های علمی فلسفی و عرفانی بودند ودر راستای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب زحمات بسیاری را متحمل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه افزود: استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان معلمی در تراز انقلاب اسلامی خوش درخشید و معلمی برای تمام دورانها است.

وی گفت: استاد شهید مطهری علاوه بر تدریس در حوزه های علمیه در سطوح مختلف، بعنوان استاد دانشگاه پاسخگوی تمام مسائل علمی بودند و برای رفع شبهات علاوه بر تدریس به تالیف کتاب پرداختند و کتب این شهید سعید گویای جامع بودن ایشان است.

وی یادآور شد: استاد مطهری در عرفان و تفسیر یکی از شاگردان ممتاز مکتب اسلام محسوب می شدند و از اساتیدی همچون علامه طباطبایی بهره برده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه بیان کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم فرصتی برای احترام به این مقام منیع علم و قلم است.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: تألیفات شهید مطهری نیاز علمی امروز جامعه را تأمین می کند و کمک شایانی برای رفع شبهات مطرح در جامعه کنونی است.

کد خبر 6092662

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است