Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@22:58:39 GMT

سعيد جليلي: حجت الاسلام رييسي تفکر انقلابي دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۷۰۳۳۸

خبرگزاري آريا - آبادان - ايرنا - عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه حجت الاسلام رئيسي داراي تفکر انقلابي است، گفت: اين همان تفکري است که در جريان انقلاب و تاکنون، کشور ما را در عرصه‌هاي مختلف سربلند خارج کرده است.

به گزارش ايرنا، سعيد جليلي شامگاه چهارشنبه در همايش انتخاباتي با عنوان ` از شکست حصر آبادان تا شکست حصر اقتصادي و اشتغال ` در مصلي نماز جمعه آبادان گفت: انتخابات فصل مهمي در کشور است که در آن ملت سرنوشت سال هاي آينده کشور را در آن رقم مي زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد:چهار سال پيش مردم به منتخب خود راي دادند، به فردي که مورد احترام است و همه براي او آرزوي موفقيت کردند که در مسير انقلاب اسلامي حرکت کند.
وي اظهار داشت: اينک مي‌خواهيم چهار سال آينده و مسير آن را انتخاب کنيم و در اين مقطع، نگاه به چهار سال گذشته براي انتخاب آينده بسيار مهم و اساسي است که در اين مدت يک‌قدم به جلو حرکت کرديم و با انتخاب خود به وضعيت مطلوب نزديک شديم و اينک با انتخاب چه تيمي وضعيت مطلوب‌تري خواهيم داشت.
وي اظهار داشت:ملت ايران در 37 سال پيش، انتخاب مهمي انجام داد و با انتخاب نظام جمهوري اسلامي، دعوت خدا و پيامبر را اجابت کرد.
جليلي افزود:همه دنيا ديدند که در اين مدت نظام جمهوري اسلامي چون بر کشتي قرآن و اهل بيت(ع) سوار بود از چه موج‌هاي عبور کرد و روبه‌جلو حرکت کرد.
وي افزود:اين کشتي اين توان را دارد که در برابر موج‌هاي قوي تر نيز حرکت کند همان‌گونه در حصر آبادان مقاومت کردند و همان‌گونه که خرمشهر را آزاد کردند.
نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي دفاع در بخش ديگري از سخنانش گفت: امروز دشمن مي‌خواهد آباداني کشور را مصادره کند و ملت ما نمي‌خواهد با انتخاب خود اين امکان را براي دشمن مهيا کند.
وي ادامه داد: اگر امنيت کشور ايران مثال‌زدني است مرهون تفکر انقلابي است، تفکري که اجازه نداد دشمن يک وجب از خاک کشور را به يغمي ببرد.
جليلي گفت: امروز بعد از 37 سال، تفکر انقلابي مي‌خواهد کشور را به‌ جلو ببرد.
وي اظهار داشت:به لطف خدا فرصت‌هاي زيادي از منابع نفت و گاز،کشاورزي، صنعت و نيروي جوان انقلابي در کشور وجود دارد و اين پرسش مطرح است که چرا با اين ‌همه فرصت، وضعيت کشور مطلوب نشد.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: کساني را انتخاب کنيم که ما را به وضع مطلوب برساند.
وي با طرح پرسش هايي که آيا صادرات نفت يک کارنامه موفق به‌حساب مي‌آيد و در صنعت نفت چه مقدار شغل ايجاد شده است، افزود: حالا بماند که پول آن وصول شد و يا نه! نفت يک موقعيت براي کشور محسوب مي‌شود که مي‌توان با آن شغل ايجاد کرد.
وي گفت:خوزستان مي‌تواند امنيت غذايي منطقه را تامين کند در سال 1375 در سفر رهبر انقلاب، طرح 550 هزار هکتاري تصويب شد و در سال 92 نيز 1.5 ميليارد دلار براي اجراي آن اختصاص يافت اينک اين سوال مطرح است که اين طرح چقدر پيشرفت دارد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به مشکل ريز گردها در خوزستان اشاره کرد و گفت: مشکل ريزگردها با مديريت و تدبير قابل‌حل است، اگر تدبير نباشد فرصتي مثل کشاورزي از بين مي‌رود و به تهديدي مثل ريزگرد تبديل مي‌شود.
جليلي به موضوع روابط خارجي کشور نيز اشاره کرد و گفت: گفته ‌شد براي پيشرفت کشور بايد با دنيا تعامل کرد تا مشکلات اقتصادي نيز حل شود.
وي ادامه داد: آيا در موضوع ريزگردها از فرصت تعامل با دنيا توانستيم استفاده کنيم و يا چرخ اقتصاد، اشتغال و توليد کشور راه افتاد.
/1860 3015/ 6125
خبرنگار: عدنان جواهري ** انتشار: تاج محمد شيري



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است

جانشین فرمانده انتظامی کشور، از طرح نور به عنوان یک کار جهادی و انقلابی در فراجا نام برد و گفت: طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در آیین تجلیل از استادان مدرسان و گروه‌های علمی برتر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: آموزش یکی از ارکان اصلی امنیت داخلی و مولفه مؤثر در روابط بین‌الملل است

وی با عنوان این مطلب که معلمی در تعریف کتابت نمی‌گنجد، افزود: بعید می‌دانم در مجموعه بزرگ‌انتظامی کسی نقش معلمی نداشته باشد. در مجموعه انتظامی، چون سازمان انسان محور با انسان‌ها سر و کار دارد.

سردار رضایی ادامه داد: در مجوعه انتظامی آموزش و تعلیم و تربیت یک مسئله بسیار جدی است تعامل با جامعه نیازمند آموزش در بحث‌های اخلاقی مدیریتی رفتاری و…، است.

وی گفت: هفت شاخص است که باید همیشه مورد برسی قرار بگیرد که عبارت از اعتقاد، احکام، اخلاق، بصیرت، مهارت، تخصص و مدیریت، است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور افزود: هر مهارتی فرد داشته باشد، اما اعتماد نداشته باشد آسیب پذیر می‌شود. در چارچوب احکام الهی باید کامل اشرافیت داشته باشیم. اخلاق داشتن یکی از ویژگی‌های مهمی است که نمونه آن حاج قاسم سلیمانی که با اخلاقی که داشتند در دل‌های مردم جای گرفتند.

سردار رضایی ادامه داد: مورد بعدی بصیرت مجموعه انتظامی است که طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است و بیش از ۳۰ دستگاه در نهی از منکر جامعه نقش دارند؛ امروز افتخار سازمان مقدس انتظامی این است که با بصیرت و اعتقاد در صحنه حاضر شده و فرمان الهی را بر اساس قانون در کشور اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح نور، افزود: طرح نور، اجرای فروع دین و احکام الهی است و امروز مجموعه انتظامی افتخار می‌کند که طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است.

دیگر خبرها

  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • (عکس) سعید جلیلی و فیدل کاسترو در یک قاب
  • تلاش سعید جلیلی برای گرفتن عکس یادگاری با فیدل کاسترو | تصویر
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد