Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی این بانک در اطلاعیه ای که شامگاه چهارشنبه منتشر شد، آورده است: در آستانه رقم خوردن یک حماسه عظیم سیاسی و اجتماعی دیگر توسط ملت شریف و عزیز ایران اسلامی که همانا نیل به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی است و می رود تا کام این ملت بزرگوار بار دیگر با حضور پرشور در عرصه انتخابات شیرین شود، متاسفانه برخی اشخاص و گروه های وابسته به برخی جناح های سیاسی خاص و با رویکرد فضاسازی و تشویش اذهان عمومی و مصادره به مطلوب نمودن وضعیت سیاسی حاکم بر جامعه، اقدام به نشر اکاذیب و اخباری علیه این بانک کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک گردشگری در سال 1389 با هدف توسعه و رونق صنعت گرشگری کشور در قالب قانون اجازه تاسیس بانک های غیر دولتی مصوب 1379 مجلس شورای اسلامی تاسیس و در چارچوب ضوابط و مقررات کشور و زیر نظر دستگاه های نظارتی از جمله بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان بازرسی کل کشور و غیره فعالیت می کندد و امروزه به همت هزاران نفر از پرسنل جوان و پر تلاش شاغل در این بانک به عنوان یک بانک شاخص در شبکه بانکی شناخته شده است که در طول دوران فعالیت خود نیز هیچ ارتباط مالی و اقتصادی خرد و یا کلان با هیچ یک از ارگان های دولتی نداشته و ندارد.
در خصوص وضعیت سهامداری این بانک نیز اعلام می شود که از بدو تاسیس تاکنون سهام بانک گردشگری متعلق به هیچ نهاد دولتی و شبه دولتی نبوده و سهامداران آن را اشخاص و شرکت هایی کاملاً خصوصی و فعالان عرصه گردشگری و اقتصادی کشور تشکیل می دهند.
در ادامه این اطلاعیه در رابطه با موضوع تعلق درصد عمده ای از سهام بانک به شخص و یا اشخاص خاص آمده است: ضوابط و مقررات بانکی در راستای رعایت حدنصاب فردی و گروهی در سهامداری بانک های غیردولتی امری تخصصی بوده و کاملاً توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سایر نهاد های نظارتی بصورت شفاف و دقیق مورد رصد قرار می گیرد.
این بانک ضمن تاکید بر رعایت اصول قانونی و اخلاق حرفه ای در فضای سیاسی کنونی کشور، انتشار اینگونه مطلب را کذب و موجب تضییع حقوق هزاران نفر از سهامداران بانک گردشگری برشمرد و تاکید کرد که اقدامات قانونی و قضایی در جهت برخورد با عاملان شایعات اخیر را انجام داده و از مجاری قانونی نسبت به احقاق حقوق سهامداران محترم اقدام خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی و از فعالان سیاسی اصولگرا، در سخنانی که عصر امروز در گنبدکاووس و در جمع جبهه مردم نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) بیان کرد، مدعی شد: برادر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دوره قبل صاحب بانک گردشگری شد در صورتی که مردم ما قادر به گرفتن وام نیستند.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**2025**3404**تنظیم: لیلا جودی**انتشاردهنده: محسن اسماعیلی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون، اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است