Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@21:33:37 GMT

جنجال تعرض نظافتچی زن مدرسه به یک دانش آموز! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۷۱۹۸۴

جنجال تعرض نظافتچی زن مدرسه به یک دانش آموز! +عکس

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، خانواده یک دانش‌آموز ۱۶ ساله دبیرستان‌ «روآن کانتی» واقع در شهر تنسی آمریکا، از این مدرسه و پیمانکار نظافتش، بدلیل آنچه تجاوز زن نظافتچی به پسرشان طی ساعات درسی عنوان شده، شکایت کردند.

اولیای این دانش‌آموز از دبیرستان و شرکت خدماتی‌نظافتی یاد شده، به خاطر وقوع این جرم در مورد فرزندشان مبلغ ۴٫۵ میلیون دلار تقاضای غرامت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط زن ۲۹ ساله‌ای به نام «جسیکا ای. گلیون» که با اتهامات متعددی از جمله تجاوز به عنف با توسل به خشونت و ضرب و جرح این دانش‌آموز مواجه است، از سوی پلیس بازداشت شده است.

مسئولین مدرسه در ماه اکتبر سال گذشته گزارشاتی مبنی بر رد و بدل کردن پیامک‌های فیس‌بوکی غیر اخلاقی بین این زن و دانش‌آموز یاد شده دریافت کردند.

حدود یک ماه پس از وقوع جرم، یکی از پرسنل کادر آموزشی مدرسه موضوع تجاوز را به مدیریت دبیرستان اطلاع داد، زن نظافتچی توسط پلیس دستگیر و پسر دانش‌آموز نیز از مدرسه اخراج شد.

مسئولین مدرسه مورد نظر و پیمانکار آن تاکنون حاضر به پاسخگویی سئوالات بیشتر پیرامون این مسئله نشده‌اند.

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان‌ گفت: یک دانش‌آموز نوجوان در لالی با اهدای اعضای بدن خود به سه نفر زندگی دوباره بخشید.

عبدالله حبیبی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: "پارمیدا رضایی" دانش‌آموز دوره متوسط اول اهل شهرستان لالی بر اثر مرگ مغزی جان خود را از دست داد.

وی گفت: اعضای بدن این دانش‌آموز با رضایت خانواده به سه بیمار دیگر اهدا شد.

حبیبی با اشاره به اینکه این دانش‌آموز در مدرسه عفاف لالی تحصیل می‌کرد، اظهار کرد: اهدای عضو در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است