Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجموعه پوسترهای متفاوت و جذاب فیلم "والرین و شهر هزار جزیره" امروز از سوی کمپانی دیزنی منتشر شد. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، مجموعه پوسترهای متفاوت و جذاب فیلم "والرین و شهر هزار سیاره" امروز از سوی کمپانی دیزنی منتشر شد.فیلم سینمایی "والرین و شهر هزار سیاره" آخرین ساخته "لوک بسون" ۲۱ جولای ۲۰۱۷ در سینماهای امریکای شمالی اکران خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فیلم در ژانر علمی تخیلی تجربه‌ای متفاوت برای لوک بسون محسوب می‌شود. وی که همواره جزو بهترین فیلمنامه نویسان هالیوود مطرح است نوشتن فیلم هایی همچون "لوسی"، "دشمن دروازه"، "کلمبیانا"، "زوج" و "سه روز تا مرگ" را در کارنامه دارد.

داستان این فیلم در مورد سفر‌های بین کهکشانی است. والرین سرپرست یکی از سفینه‌ها برای ملاقات با امپراتور کهکشانی دیگر عازم سفر شده و در بین راه، در کنار همراهش "لورین" به مشکلاتی برخورد می‌کند.

کارا دلوینج، جان گودمن، دانی دیهان و کلیو اوون از بازیگرانی هستند که در این پروژه "لوک بسون" را همراهی می‌کنند.

"والرین و شهر هزار سیاره" فیلم با بودجه ۱۸۰ میلیون دلاری مراحل پس از تولید خود را سپری نموده و به تازگی دومین نسخه از تیزر خود را منتشر نموده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم

لوکا مودریج هافبک ملی پوش کروات رئال مادرید بی شک یکی از برترین و با کیفیت ترین بازیکنانی است که مستطیل سبز به خود دیده است. گوشه ای از حرکات تکنیکی، پاس ها و گل های لوکیتا را با لباس رئال مادرید ببینید.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • چرا مشتری ۷۹ قمر دارد ولی زمین فقط یکی؟
  • سیاره مشتری ممکن است عامل وجود ماه زمین باشد
  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است
  • اگر ماه ناگهان در آسمان ناپدید شود چه اتفاقی می‌افتد؟
  • پختن، سرنوشت شوم زمین و زمینیان؟
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • تصاویر نجومی شانزدهم اردیبهشت (۵ مه)
  • ده نشانه بحث‌برانگیز از وجود حیات فرازمینی
  • ماه و سیاره مریخ به یکدیگر نزدیک می‌شوند