Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:04:14 GMT

یکی از داوطلبان جبهه مردمی به نفع دیگری کنار می رود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۷۸۴۵۷

یکی از داوطلبان جبهه مردمی به نفع دیگری کنار می رود

ارومیه- عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) گفت: یکی از داوطلبان این جبهه به نفع دیگری کنار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در همایش مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) منطقه ابوذر ارومیه با تاکید بر لزوم معرفی داوطلب واحد، اظهار کرد: پس از برگزاری مناظره ها، نظرسنجی برای انتخاب یک نامزد نهایی انجام و یکی از نامزدها(حجت الاسلام رئیسی یا قالیباف) به عنوان نامزد این جبهه معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم معرفی کاندیدای واحد از طرف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: بعد از تشکیل این جبهه و بعد از رایزنی‌های مفصل برای انتخاب نامزد مناسب به نمایندگی از آن، بر روی پنج نفر توافق حاصل شد.

حسینی بیان کرد: صلاحیت دو نفر از این پنج نفر نامزدهای مدنظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از طرف شورای نگهبان محرز نشد اما با این وجود به نظر شورای نگهبان احترام گذاشته و پذیرفته شد.

وزیر اسبق ارشاد افزود: بعد از این‌که مناظرات انجام شود، برای انتخاب یک نامزد نهایی، نظرسنجی‌های مختلفی انجام می‌شود و هر کدام از آقایان رئیسی و قالیباف که رای بیشتری بیاورند نامزد این جبهه معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: قالیباف و حجت الاسلام رئیسی از مدیران جهادی هستند و همیشه به دور از جنجال و هیاهو وظایف خود را در حیطه‌های مختلف انجام داده‌اند زیرا توانایی شناسایی ضعف‌ها، آسیب‌ها و رسیدگی به مشکلات مردم را دارند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به این که دولت روحانی به برخی از وعده های خود نتوانسته است عمل کند، بیان کرد: بیکاری، حقوق‌های نجومی و فساد اداری سبب کاهش اعتماد مردم شده است.

حسینی با تاکید بر این که ما می‌توانیم با اتکا به توان داخلی گام‌های بلندی را برای بهبود معیشت مردم برداریم، ادامه داد: برخی طیف‌ها در صدد تعامل با غرب هستند در حالی که می‌توان راه‌های دیگری را برای رسیدن به رشد و پیشرفت اجتماعی امتحان کرد.

وی با بیان اینکه ای کاش دولتمردان فعلی در جایگاه خدمت به مردم انجام وظیفه می‌کردند، گفت: در نظام اسلامی باید به مردم خدمت و جایگاه والایی برای کشور در جهان ایجاد کرد.

حسینی افزود: ناکارآمد بودن دولت، سبب رکود و ناراضایتی مردم می‌شود و اعتماد نیز سلب شده و مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آید.

وی با اشاره به این که دولت روحانی حرف‌های فریبنده‌ای مطرح کرده اما موفق به عمل آن‌ها نشده است، بیان کرد: بیکاری، افشای حقوق‌های نجومی و فساد اداری از جمله ناکارآمدی‌هایی است که سبب بی اعتمادی مردم شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: آزموده را آزمودن خطاست، این بدین معناست که همه خواستار سربلندی نظام اسلامی هستیم لذا با شعار و حرف کاری پیش نرفته و نقاط ضعف بیشتر می‌شود.

حسینی با اشاره به این که ما می‌توانیم با اتکا به توان داخلی گام‌های بلندی را برداریم، گفت: برخی طیف‌ها در صدد تعامل با غرب هستند در حالی که می‌توان راه‌های دیگری را برای رسیدن به رشد و پیشرفت اجتماعی امتحان کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در دولت اصلاحات که ‌روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور بود، خود از جمله اولین معترضان به قرارداد نفتی کرسنت بود.

حسینی با کنایه به رفتارهای زشت و زننده وزرای دولت فعلی تصریح کرد: قطعا از نظر کسی که در کاخ و ویلا زندگی می‌کند مسکن مهر یک قوطی کبریت است و اگر هم از وی سوالی بشود، میکروفون را گرفته و آن را به طرف دیگر پرت می‌کند و یا اینکه وزیر به فرماندار یک شهر توهین می کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۷۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از مصوبات شورای شهر، شفاف‌سازی حقوق و مزایای دریافتی مدیران شهرداری بود چراکه باور داریم مردم باید در جریان این موضوع و مطلع باشند و واهمه‌ای نباید داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی موسی‌الرضا حاجی‌بگلو شامگاه چهارشنبه _دوازدهم اردیبهشت_ در برنامه تلویزیونی گفت‌وگو اظهار کرد: با پیروزی انقلاب، امام راحل (ره) بر اساس احکام اسلامی، تصمیم‌گرفتند اداره امور شهر و روستا را به مردم واگذار کنند؛ چند اصل در قانون اساسی پیرامون شوراها و نقش پررنگ مردمی آمده که نشان از اهمیت شوراها دارد.

وی با بیان اینکه تشکیل این شوراها سال ۵۸ به تصویب رسید ولی جنگ‌تحمیلی مانع از تحقق آن شد و سرانجام سال ۱۳۷۸ با فرمان مقام معظم رهبری اولین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شد، افزود: نگاه شوراها این بوده که امورات شهر و روستا را نمایندگان مردم عهده‌دار شوند و موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، آموزشی و… تأمین کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه شوراها باید نگاه عدالت‌محور داشته باشند و با حضور و نقش‌آفرینی مردمی به دنبال تحقق این مهم باید باشند، گفت: در عرصه شوراهای شهر و روستا، پیوسته به‌دنبال فتح قله مشارکت مردمی هستیم ولی همچنان تا رسیدن به قله فاصله داریم؛ آنچه مسلم بوده این است که مدیران در سطوح مختلف باید شورا باور باشند.

حاجی بگلو ادامه داد: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در شهر مشهد بوده و سعی کردیم با تعریف پروژه‌های زودبازده، نقش مردمی را در این پهنه‌ها پررنگ کنیم.

وی افزود: با همین نگاه، حدود نیمی از اعتبارات شهرداری را طی سنوات اخیر به مناطق حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار بردیم و با روند کنونی، در آینده نه‌چندان دور مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر در مشهد نخواهیم داشت و شاهد توزیع عادلانه ثروت شهر می‌شویم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد پیرامون مصوبات شورا گفت: یکی از مصوبات شورای شهر، شفاف‌سازی حقوق و مزایای دریافتی مدیران شهرداری بود چراکه باور داریم مردم باید در جریان این موضوع و مطلع باشند و واهمه‌ای نباید داشته باشیم.

وی افزود: همه ما برای مردم آمده‌ایم و پرداختی‌ها هم که بر اساس قوانین و مقررات و احکام است؛ اگر شفاف نشود مردم سو ظن خواهند داشت و امیدواریم شهرداری نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشد.

کد خبر 749895

دیگر خبرها

  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند