Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@20:46:34 GMT

تعیین هویت 19 تن از اجساد جانباختگان معدن یورت + اسامی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۸۱۰۵۸

در پی حادثه انفجار روز چهارشنبه معدن زغال سنگ یورت در آزاد شهر تعدادی کارگر در عمق حدود 1500 متری معدن محبوس شدند که امدادرسانی‌ها از روز گذشته همچنان ادامه دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خبرنگار صدا و سیما در ارتباط با شبکه خبر گفت: تاکنون تعداد اجساد 22 کارگر معدن یورت آزاد شهر گلستان پیدا شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از 70 معدنچی منتقل شده به بیمارستان، 20 نفر مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد: امدادگران تقریبا به کارگران محبوس شده زیرآوار نزدیک شده‌اند.

طبق آخرین اخبار، 13 معدنچی همچنان محبوس هستند و تلاش امدادگران برای نجات این کارگران همچنان ادامه دارد.از 21 جسد ارجاعی جانباختگان معدن یورت به پزشکی قانونی آزاد شهر در استان گلستان، 19 نفر تعیین هویت شده و جواز دفن آن ها صادر شد.

اسامی اجسادی که تا کنون جواز دفن آن ها توسط پزشکی قانونی آزادشهر صادر شده به شرح زیر است:

1. بهرام هدایتی کرد
2. مهدی مشهدی
3. عباس طاهردوست
4. حسن سنچولی
5. محسن گنجی وطن
6. حسین خلیلی
7. صادق منصوری رضی
8. محمد مهران پور
9. علی جعفری فر
10. حمید میردار
11. حمزه گیلکی
12. نوراله سوسرایی
13. مجتبی سوسرائی
14. جعفر علیخانی
15. علی مسعودی
16. سید محمود حسینی
17. ناصر نوروزی
18. علی اکبر شهمرادی
19. حسن قره داغلی

در ساعت 12:05 ظهر روز گذشته (چهارشنبه) معدن زمستانه یورت در منطقه خوش ییلاق آزادشهر استان گلستان، دچار انفجار شد و براساس آماری که مسئولان اعلام کردند 35 نفر از معدن کاران در میان آوار این انفجار محبوس شدند.

در پی وقوع این حادثه، بلافاصله 6 تیم امدادی برای نجات و بررسی حادثه به محل اعزام شدند و از سوی دیگر سایر دستگاه های امدادی همچون اورژانس که 14دستگاه اتوبوس آمبولانس را راهی محل کردند، در حوالی معدن یورت مستقر شدند.

با گذشت یک روز از حادثه، امدادرسانی به حادثه دیدگان معدن در حالی ادامه دارد که به رغم ازدحام جمعیت، امدادگران و معدن کارانی که از شهرهای مختلف به محل آمده اند برای آواربرداری وارد محدوده معدن شده‌اند تا بتوانند با حفر تونلی انحرافی به پیکرهای معدنچیان باقی مانده در معدن دست یابند.

در حال حاضر ده‌ها آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در طول مسیرهای منتهی مستقر بوده و در حالت آماده‌باش کامل هستند. این در حالیست که وزیر تعاون، وزیر صنعت و نمایندگانی از تامین اجتماعی، اورژانس، پلیس، هلال احمر، مدیریت بحران و ... در محل حادثه برای رسیدگی به روند کار حضور دارند.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور عصر جمعه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان که با محوریت حادثه آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت برگزار شد، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی بامداد دو روز پیش، بخش زیادی از روستا را درگیر و خسارت زیادی به مردم وارد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به خساراتی که این آتش سوزی به ساکنان منطقه وارد کرده است، افزود: ما منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت شروع آتش‌سوزی هستیم.

وی با بیان اینکه سازه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم کاملاً خشک و آماده اشتعال بودند، ادامه داد: به دنبال اظهار نظرهای غیر کارشناسی نیستیم و حتماً باید کار کارشناسی انجام شود.

فکور بر لزوم کمک‌رسانی به مردم برای اصلاح و بازسازی واحدهای حادثه دیده تاکید کرد و ادامه داد: بیان کرد: باید آمارهای درست و مناسب داشته باشیم و تعداد دقیق واحدهای تجاری و مسکونی و ابعاد این واحدها را مشخص کنیم، سپس آواربرداری انجام شود.

وی با بیان اینکه امروز باید برای سازه‌های آینده تصمیم بگیریم تا چنین حوادثی تکرار نشود، ادامه داد: می‌توان به جای سازه چوبی، از نمای چوب استفاده کرد تا مردم و کشور متحمل خسارت نشوند.

فکور با تاکید بر اینکه ایجاد روشنایی معابر در مناطق خسارت دیده برای تردد ماشین‌آلات و امنیت در شب ضرورت دارد، گفت: در بازنگری طرح هادی این روستا می‌توان از سازه بتنی با نمای چوب و یا محلول کند سوز روی سازه‌های چوبی استفاده کرد.

کد خبر 6095955

دیگر خبرها

  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • چهره زن نئاندرتال ۷۵هزار ساله رونمایی شد (+عکس)
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان
  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی