Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با افزايش کاربرد پهپاد، ذخيره‌ي اطلاعات ضبط‌شده توسط آن‌ به يک مشکل تبديلشده بود. اما اکنون سيگيت با معرفي DJI فلاي درايو پاسخي مناسب به اينمشکل داده است.

پهپادها در حال طي سير تکاملي پيشرفت هستند و روزبه‌روز به امکانات و قابليت توليد محتواي آن‌ها افزوده مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام محتواي توليدي پهپادها بايد در جايي ذخيره شود و اکنون سيگيت با معرفي DJI فلاي درايو، مديريت ذخيره‌سازي اين اطلاعات را ساده‌تر کرده است. ظرفيت اين هارد درايو 2 ترابايت است و يک MicroSD اسلات داخلي وظيفه تبادل اطلاعاتي مستقيم را بر عهده دارد. رابط USB 3.1 و وجود يک بامپر محافظ جهت ايجاد مقاومت در برابر سقوط، از ديگر ويژگي‌هاي مهم اين محصول هستند. DJI فلاي درايو اولين محصول Seagate پس از شروع همکاري با شرکت چيني DJI است.در زمان اعلام همکاري بين اين دو شرکت، تيم بوشر، معاون ارشد بخش فروش سيگيت گفت: اين باعث افتخار ماست که با DJI همکاري داشته باشيم و در کمک به کاربران پهپاد در رفع نيازهاي رو به رشد آن‌ها کمک کنيم. سيگيت به همکاري با DJI در جهت پيشرفت کارايي پهپاد متعهد است و بنابراين کاربرها با آسودگي خاطر مي‌توانند به نيازهاي مهمشان در اين زمينه فکر کنند. ذخيره‌ي اطلاعات به اين روش حين پرواز يکي از اين کارها بود که تجربه جديد و شگفت‌انگيزي به دنياي پهپادها وارد مي‌کند. کاربران پهپاده مي‌توانند با استفاده از DJI فلاي درايو در حدود 60 ساعت محتواي فيلم‌برداري شده‌ي 4K با نرخ 30 فريم بر ثانيه را ذخيره کنند. اين ميزان تقريبا معادل محتواي ضبط‌شده‌ در 250 پرواز پهپادي مانند DJI Mavic Pro است. مسلما در هنگام استفاده از فلاي درايو، قبل از اتمام فضاي ذخيره‌سازي، شارژ باتري پهپاد به اتمام خواهد رسيد!مقاله‌هاي مرتبط:DJI از قدرتمندترين پهپاد خود رونمايي کردDJI و هسل بلاد از اولين پلتفرم 100 مگاپيکسلي عکاسي هوايي رونمايي کردند
مموري کارت داخلي اين درايو از نوع UHS-II است تا انتقال اطلاعات فلاي درايو به کامپيوتر با سرعت بالايي انجام شود. رابط USB 3.1 Type-C اين درايو با رابط‌هاي USB و تاندربولت 3 سازگار است و دغدغه اتصال آن به سيستم‌ها يا پورت‌هاي خاص وجود ندارد. بامپر محافظ نيز با در اختيار گذاشتن قابليت ضد شوک، فلاي درايو را در برابر صدمات احتمالي و سقوط در حين پرواز ايمن مي‌سازد. سيگيت DJI فلاي درايو از تابستان امسال با قيمت تقريبي 120 دلار به فروش خواهد رسيد. يک لايسنس 2 ماهه‌ي برنامه‌ي Adobe Premiere Pro CC (يکي از قوي‌ترين نرم‌افزارهاي ويرايش ويدئو) نيز به‌صورت هديه براي خريداران اين محصول در نظر گرفته شده است.نظر شما در اين خصوص چيست؟

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب گازهای گلخانه ای در یک ماده متخلخل جدید 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، این دستاورد پژوهشگران دانشگاه «هریوت وات» می تواند با کاهش بالقوه دی اکسید کربن (CO2) و هگزا فلوراید گوگرد (SF6) در جو که محرک های مهم گرمایش جهانی هستند، عوارض تغییرات اقلیم را کم کند.

به گفته محققان،هگزا فلوراید گوگرد در مقایسه با دی اکسید کربن، گاز گلخانه ای قوی تری است و می تواند هزاران سال در جو دوام بیاورد.

 مقابله با بزرگترین چالش جوامع

این گروه از یک مدل رایانه ای برای پیش ‌بینی دقیق نحوه جمع ‌آوری مولکول‌ ها در مواد متخلخل جدید استفاده کردند. متخصصان مدل‌ سازی محاسباتی در کالج امپریال لندن و دانشگاه ساوت همپتون شبیه ‌سازی ‌هایی را برای درک و پیش‌ بینی فرآیند مونتاژ مولکول‌ های قفس در مواد متخلخل طراحی کردند.

این مولکول ها به طور خاص به ذخیره دی اکسید کربن و هگزا فلوراید گوگرد تمایل دارند. ساختار و ترکیب آنها ظرفیت ذخیره سازی این گازهای گلخانه ای را فراهم می کند.

به ویژه ساختار متخلخل «قفس در قفس» امکان جذب و ذخیره گازهای آسیب زای محیط زیست را فراهم می‌ کند. «قفس در قفس» به این معنی است که مولکول های قفس با استفاده از قفس های دیگر برای ابداع مواد متخلخل جدید در کنار هم قرار می گیرند.

دکتر «مارک لیتل» « Marc Little» دانشمند مواد، استادیار موسسه علوم شیمی دانشگاه هریوت وات و متخصص مواد متخلخل، اظهار داشت: این یک کشف هیجان انگیز است زیرا ما به مواد متخلخل جدید برای کمک به حل بزرگترین چالش های جوامع مانند جذب و ذخیره گازهای گلخانه ای نیاز داریم. ترکیب مطالعات محاسباتی مانند آنچه ما انجام دادیم با فناوری‌ های جدید هوش مصنوعی، می‌ تواند عرضه بی‌ سابقه ‌ای از مواد جدید را برای حل فوری ‌ترین چالش های اجتماعی ایجاد کند و این پژوهش گام مهمی در این مسیر است.

ابزاری که می تواند ترکیبات آلی فرار را از هوا حذف کند

لیتل می گوید علاوه بر این مولکول ‌های دارای ساختارهای پیچیده می‌ توانند حذف ترکیبات سمی عمدتا ترکیبات آلی فرار را از هوا تسهیل کرده و علم پزشکی نیز مفید واقع شوند.

نتایج این تحقیقات در نشریه Nature Synthesis منتشر شده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب گازهای گلخانه ای در یک ماده متخلخل جدید 
  • درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • میزان ذخیره خون استان اصفهان چند روز است؟
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف‌پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ساخته شد
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ابداع شد
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • با تور سریلانکا به کدام شهرها سفر می‌کنیم؟
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد