Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس جمهور گفت: این دولت با منویات رهبری و پشتیبانی شما موفق شد حلقه تحریم اقتصادی به دور کشور را پاره کند و اکنون هر مقدار که لازم داریم نفت صادر کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دیارباران»، محمد باقر نوبخت در جشنواره نشاط و امید در سالن یادگار امام رشت با تبریک ایام شعبانیه و تکریم هفته معلم و روز جوانان، اظهار کرد: افتخار می کنم از اینکه به عنوان یک شهروند گیلانی در دولت عهده دار مسئولیت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتقاد دارم در تصمیم سازی های ملی نقش پررنگ تری داشته باشیم که گیلان مستقل همچون سپیدورد به برترین ها دست پیدا کنیم.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه با تمام احساس در شادی تیم سپیدورد سهیم بودم، گفت: بعد از ارتقا جایگاه تیم سپیدورد مسئولیت سنگین تری پیدا کردم.

نوبخت با بیان اینکه یک وظیفه قانونی در پشتیبانی مالی از تمام دستگاهای سراسر کشور دارم، گفت: تیم محبوب ما سپیدورد یک تیم غیردولتی است و ردیف اعتباری مشخش در قانون بودجه ندارد اما وظیفه من به عنوان یک شهروند گیلانی این است که پلی باشم برای ترقی جوانان کیلانی به سمت قلل رفیع ملی و جهانی.

وی افزود: امیدوارم در اولین جلسه ای که احتمالا فردا است رفع بدهی سپیدورد را در آینده بسیار نزدیک داشته باشیم و بعد نسبت به پشتیبانی این تیم اقدام کنیم.

**از روحانی گیلانی که به جای کنسل کردن کنسرت ها با شما موسیقی گوش می دهد تشکر می کنم

وی افزود: از روحانی عزیز حاج آقا قوام تشکر می کنم که در اینجا با کسالت خود حضور پیدا کردند و به جای کنسل کردن کنسرت ها با شما نشستند و موسیقی گوش کردند و این نشان دهنده روشنفکری روحانیون گیلانی است.

نوبخت گفت: برخی از اسلام دو چهره نشان می دهند یک چهره خشن مانند داعش که با سر بردین و بمب گذاری مردم را به نام اسلام می کشند و اسلامی دیگر که اسلام رحمانی، عاطفی و مهربانی است.

وی گفت: از مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تشکر می کنم که با عاطفه و درست گویی نسبت به اعتبارات بودجه اعتباری گیلان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه دارایی دولت خدمتگزار شما خیلی نیست، بیان کرد: 210 میلیارد تومان سال 92 در سال 96 کلا به 346 میلیارد تومان رسید یعنی کمتر از 60درصد افزایش پیدا کرد.

**دولت متوسط درآمد کارکنان دولت را به دو برابر تبدیل کرد

معاون رییس جمهور با بیان اینکه دولت متوسط درآمد کارکنان دولت را به دو برابر تبدیل کرد، بیان کرد: برای توسعه و آبادانی نیاز به منابع داریم.

وی افزود: افتخار دولت است که طی 3ماه تونل و کوه البرز را برای سهولت رفت و آمد حفاری کرد و در این راستا قطار تهران به همدان افتتاح می شود و بعد نوبت گیلان است.

**دولت حلقه تحریم اقتصادی به دور کشور را پاره کرد

وی افزود: این دولت با منویات رهبری و پشتیبانی شما موفق شد حلقه تحریم اقتصادی به دور کشور را پاره کند و اکنون هر مقدار که لازم داریم نفت صادر کنیم.

نوبخت ادامه داد: امروز باید توضیح داده شود که در شرایطی قرار داشتیم که بخاطر تحریم ظالمانه و غیر منطقی علاوه بر محرومیت ها مردم مجبور بودند در هواپیماهای کهنه بنشینند چون در تحریم ناوگان هوایی بودیم اما اکنون ورود هواپیما جدید به کشور نشان داد که این تحریم را شکستیم.

معاون رییس جمهور افزود: یک اتهام به فرهنگ و ایران زده بودند و این بود که فعالیت های هسته ای ایران نظامی است و پرونده آژانس هسته ای وتو شد علیه ما اما اکنون با شجاعت و نرمش این احکام در شورای امنیت علیه ما رفع شد.

وی اضافه کرد: امروز چهره خشن و نظامی از ایران برداشته شده است و ما را جدا از داعش می دانند.

نوبخت گفت: باید راهکار نشان داد و راه مردم را با عقل، منطق، نرمش و نشان دادن چهره اسلامی و رحمانی نشان دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۸۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: دولت در حوزه تسهیلات تکلیفی با کسی شوخی ندارد

سخنگوی دولت گفت: در حوزه تسهیلات تکلیفی نگاه دولت روشن است و با کسی شوخی ندارد. اگر بانک‌ها برنامه اصلاحی را رعایت نکنند تصمیم گیری لازم اتخاذ می‌شود.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران به افزایش حجم صادرات و واردات نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: تراز تجاری فروردین نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است و حتی تراز تجاری هم مثبت شده است و امیدواریم با منابع ارزی، امسال را به خوبی پیش ببریم.

بانک ها برنامه اصلاحی را رعایت نکنند تصمیمات لازم اتخاذ می شود

سخنگوی دولت درباره برنامه‌های دولت برای تسهیل روند ازدواج گفت: در حوزه تسهیلات تکلیفی نگاه دولت روشن است و با کسی شوخی ندارد. یعنی هم در جلسات شورای عالی مسکن و هم عملکرد سازمان مالیاتی در حوزه ای که قانون ضمانت اجرایی را برای عدم پرداخت تسهیلات مسکن پیش بینی کرده و هم در اصلاح ترازنامه بانک ها نگاهش روشن است. بنابراین اگر بانک ها برنامه اصلاحی را رعایت نکنند تصمیمات لازم اتخاذ می شود و امیدواریم امسال با جدیت تسهیلات تکلیفی را بهتر پرداخت کنیم.

نتیجه مدیریت اقتصادیِ سیاسیون رشد ۴۲ درصدی نقدینگی بود

بهادری جهرمی در بخش دیگری گفت: در دوره‌ای مشق اقتصادی ما به دست نگاه‌ها و چهره‌های سیاسی بود که با توجه به سوابق سیاسی‌شان برای کشور تصمیمات اقتصادی می‌گرفتند و نتیجه عملکردشان روشن بود. نتیجه عملکرد آنها نرخ رشد ۴۲ درصدی نقدینگی که در ابتدای دولت سیزدهم تحویل شد.

وی افزود: وقتی همان چهره‌های سیاسی می‌بینند مدیریت اقتصادی دولت سیزدهم موفق شده و توانسته نرخ رشد نقدینگی ۴۲ درصدی را به ۲۳ درصد کاهش دهد، طبیعی است آن چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با عملکرد مدیران اقتصادی روز مقایسه نشود دست به فضا سازی در رسانه بزنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: نگاه دولت در مسائل اقتصادی، اقتصادی است و مشابه آن عزیزان سیاسی نیست . آن چهره های سیاسی برای اینکه بهتر دیده شوند راه های دیگری وجود دارد. امیدورایم با نگاه اقتصادی مشکلات به ارث رسیده نظیر تورم‌های های بالا ،رکود اقتصادی بالا، نرخ رشد نقدینگی بالا و نرخ بیکاری بالا که الحمدالله همه در مسیر درمان قرار گرفته با سرعت بیشتری درمان کنیم.

دیگر خبرها

  • بهادری‌جهرمی: در حوزه تسهیلات تکلیفی نگاه دولت روشن است
  • سخنگوی دولت : در دوره‌ای مشق اقتصادی ما دست چهره‌های سیاسی بود / نگاه دولت در مسائل اقتصادی، اقتصادی است و مشابه آن عزیزان سیاسی نیست
  • بهادری جهرمی: دولت در حوزه تسهیلات تکلیفی با کسی شوخی ندارد
  • نگاه دولت به مسائل اقتصادی تخصصی است نه سیاسی
  • نگاه دولت به مسائل اقتصادی صرفا تخصصی است نه سیاسی
  • اقتدار، رشد اقتصادی و نظامی کشور در گروی افزایش جمعیت
  • فرار به جلوی متهمان مفاسد اقتصادی و دو برابر شدن تحریم‌ها
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ بیش از ۱۰۰ مدیر ناکارآمد برکنار شدند
  • وعده صادق نشان داد یک ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند
  • رئیس‌جمهور: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/حمله به سفارت ایران نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی بود