Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@10:03:28 GMT

دشمنان با دخالت در انتخابات از مردم سیلی خواهند خورد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۹۲۹۴۷

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده، امام جمعه موقت رشت روز گذشته، 15 اردیبهشت در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در حکومت اسلامی، اظهار کرد: ولی فقیه بر اساس چارچوب هایی که در قانون اساس آمده است، نسبت به اجرای دستورات شرعی در جامعه اقدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فقاهت و عدالت را از جمله ویژگی های ولی فقیه دانست و افزود: در نظام جمهوری اسلامی مجلس خبرگان رهبری بر عملکرد ولی فقیه نظارت دارد تا از مسیر عدالت خارج نشود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، تصریح کرد: تبلیغات یک هزار و 500 دقیقه ای نامزدهای ریاست جمهوری در صدا و سیما فرصت مناسبی را برای مردم فراهم می کند تا سرنوشت خودشان را تعیین کنند.

این کارشناس دینی از هیات های نظارت بر انتخابات شوراها خواست در تایید صلاحیت ها دقت لازم را داشته باشند تا افراد معاند انتخاب نشوند و گفت: ملت ایران در طول 38 سال گذشته همواره در همه صحنه ها به ویژه انتخابات مشارکت حداکثری داشته اند و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده اند.

حجت الاسلام شفیعی زاده با بیان اینکه حضور گسترده مردم سایه جنگ را از سر کشور ما برداشته است، عنوان کرد: امروز نیز مشارکت حداکثری مردم موجب تداوم نظام و تحکیم امنیت، تقویت عزت و اقتدار کشور می شود و دشمنان نظام را متوجه هوشیاری مردم و پیشتیبانی آنان از نظام اسلامی می‌کند لذا مسئولان با وجود چنین ملتی نباید از دشمن بترسند.

وی از رئیس جمهور آینده خواست تا به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم رسیدگی کند و خاطرنشان کرد: مناظره های تلویزیونی نشان داد که مبارزه با گرانی، رکود، تبعیض و بی عدالتی، فساد اقتصادی، اشرافی گری، حقوق های نجومی و... از جمله مطالبات مردم است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه نباید در مناظره ها به اعتماد عمومی مردم نسبت به حاکمیت خدشه وارد شود، گفت: نامزدهای ریاست جمهوری و طرفداران آنان نباید با ارائه آمار و ارقام غلط از وضعیت کشور مردم را مایوس کنند، زیرا ناامیدی مردم طمع دشمن در انتخابات را به دنبال دارد.

حجت الاسلام شفیعی زاده نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای دین و راهبرد آن را مشارکت در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: اگر دشمنان بخواهند در انتخابات ما دخالت کنند، از مردم سیلی محکمی خواهند خورد.

وی همچنین به حادثه دلخراش کارگران معدن در استان گلستان اشاره کرد و متذکر شد: حادثه معدن زغال سنگ قلب مردم را فشرد و آنان را آزرده خاطر کرد. کار کارگران معدن سخت بوده و حقوق حداقلی برایشان وجود دارد لذا مسئولان نباید نسبت به حفظ جان کسانی که برای کسب روزی حلال تلاش می کنند، بی توجه باشند، زیرا چنین کسانی در واقع شهید هستند.

امام جمعه موقت رشت همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی در مرزهای شرقی کشور، عنوان کرد: حادثه رخ داده برای مرزبانان نباید موجب خرسندی دشمنان شود زیرا خون این شهیدان پایمال نخواهد شد و پایه های نظام اسلامی را مستحکم می کند. امروز با تلاش نیروهای نظامی و اطلاعاتی امنیت در کشور حاکم است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۹۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند

سعید شیرینی موسس شرکت پیشکسوتان در گفتگویی اختصاصی‌ با خبرنگار خبرآنلاین گفت: از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره بر رشد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی جوانان تاکیدی ویژه داشته اند؛ مجموعه شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن همراه با پیشکسوتان عرصه ورزش کشور برای محرومیت زدایی و ایجاد فضای اشتغال جوانان، و ادای دین خویش به مردم عزیز ایران آستین همت را بالا زده و پای گود آمده و مجموعه عظیم ماهلند را که ابر پروژه است، بنا نهاده ؛ طبعا برای این امر کجا بهتر از خوزستان زر خیز که مردمانی نجیب، خونگرم و دوست داشتنی دارد؟ غیرت مردانی که در دوران دفاع مقدس، دلیرانه مقابل دشمن مقاومت کردند تا یک وجب از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتد اما این عناصر سر سپرده و خود فروخته هر جا که قطار پیشرفت انقلاب اسلامی را در حرکت می بینند، برای خوش رقصی مقابل دشمنان جمهوری اسلامی به آن سنگ پرانی می‌کنند.


وی افزود: دشمنان با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند در مسیر هموار انقلاب اسلامی سنگ اندازی کنند اما نمی دانند سنگ اندازی برای اعمال ضربات اقتصادی به ایران موجب رشد و شکوفایی سازمانی، فکری، اجرایی و عملیاتی هم در بدنه مردم و اجتماع و هم در ساختارهای سازمانی و قوانین و قواعد موجود در کشور خواهد شد.


مدیر اقتصادی شرکت ادامه داد و گفت: قطعا مردم فهیم ایران اسلامی عزیزمان و به ویژه ماهشهر هم از ماهیت این پروژه مطلع هستند و هم با چهره های سرمایه گذار که افتخار آفرینان این کشور هستند،آشنایند. این جنگ نرم رسانه ای قطعا بر مردم فهیم ایران تاثیری نداشته و نخواهد داشت، در این شرایط مسوولان هم باید کمر همت ببندند و شرایط تسهیل در رفع مشکلات و حرکت در مسیر تولید، اشتغال و ارایه خدمات به مردم را احیا و در این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت:اکنون که به واسطه فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم باید از طرح هایی همچون این پروژه در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت کنیم و دشمن از این موضوع ناراحت است و با چنین اقدامی دست به تخریب سرمایه‌گذاران این پروژه می زند تا مقابل یکی از حرکت های ارزشمند و رشد کشورمان سنگ اندازی کنند.

وی در پایان گفت: مخالفان نظام و دشمنان پیشرفت مردم ایران در صدد خرابی پروژه های منحصر به فرد و پروژه هایی با آینده درخشان در ایران و منطقه هستند، مخصوصا پروژه هایی که باعث محرومیت زدایی است و باعث افزایش رضایتمندی مردم از امکانات خواهد شد. این دشمنان با هر وسیله ای به دنبال خراب کردن و از بین بردن دستاورد های خوب و موثر در منطقه، با روش های بسیار خاص هستند. از جمله مواردی حتی بوده در داخل کشور اتفاق افتاده که این افراد قطعا از دشمنان پیشرفت ایران خط گرفته بودند و اقداماتی انجام دادند که با ورود به موقع و هوشیاری مسوولین طراز اول استان خوزستان و شهر ماهشهر ، این توطئه ها نقش برآب شد اما متاسفانه عملکرد این افراد به گونه ای است که در برخی جاها نفوذ کرده اند اما با لطف الهی، این توطئه ها یکی یکی خنثی خواهد شد و ما همچنان با عهدی که با خود و خدای خود بسته ایم پایبندیم و مطمئن هستیم که با مشارکت خود مردم نمونه و بی نظیر استان خوزستان و علی الخصوص شهر ماهشهر که الحق و الانصاف یکی از بهترین مردمان کشور عزیزمان می باشند این اتفاق بزرگ را رقم خواهیم زد؛ ان شا الله

خبرنگار:مهدی حساکره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901316

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد