Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@04:03:41 GMT

روایتی تلخ از زندگی یک زوج بازیگر+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۰۳۶۳۹

روایتی تلخ از زندگی یک زوج بازیگر+ فیلم

من به هنرمندان و آقایان و هنرمندان می‌گویم خانواده ‌اتان را برهم نزنید.چون آقایان بعدا از کاری که انجام می‌دهند پشیمان می شوند و می‌گویند زن خودمان از همه بهتر است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - فرحناز منافی ظاهر(بازیگر) همسر سابق حسین محب اهری( بازیگر) اخیرا در گفتگویی مسائل مربوط به زندگی خصوصی گذشته‌اش را پس از طلاق افشا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این گفتگو اشاره‌ می‌کند که آقای محب اهری به خانه دوستانش می‌رفت و دو سه روز به خانه نمی‌آمد.آقای محب اهری حسابی رفیق باز بود. با رفقایش می نشستند شطرنج بازی می‌کردند. من به ایشان می‌گفتم اشکالی ندارد تو میخواهی بروی دو سه روز الی یک هفته در جایی بمانی.فقط به من بگو کجاست و برو یک هفته همانجا بمان. اما به من نمی گفت کجامی رود.

منافی ظاهر با مرور خاطراتش اشاره‌ می‌کند: پنجشنبه‌ای بود و خواهرم آمد بچه‌ها را به خانه‌اشان برد و من زنگ زدم گفتم حسین زود بیا فریبا ( خواهرم) بچه‌ها برد و من تنها هستم . آقای محب اهری کباب تابه‌ای خیلی دوست داشت، برایشان درست کردم و به خودم حسابی رسیدم. تا از پله ها بالا آمد گفت برو لباس‌هایت را عوض کن، مهدی میامی قرار است بیاید . گفت دو دست بازی کند و بعد می‌رود،اما نشستند تا ۶ صبح شطرنج بازی کردند.

بازیگر سریال روز حسرت در ادامه این گفتگو خطاب به هنرمندان و مردم گفت: آقایان! خانواده اتان را برهم نزنید. این بازیگر در ادامه یادآور شد آقایان معمولا کاری انجام می‌دهند و بعد پشیمان می‌شوند. وی در بخشی دیگر از گفتگویش خاطرات دوران زندگی زناشویی‌اش با حسین محب اهری را چنین روایت می‌کند: ایشان تا می آمد خانه من جوراب‌هایش را درمی‌آوردم و پایش را با آب گرم می شستم ، من در فامیل به اوشین ایرانی معروف شده بود.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منافی ظاهر در پاسخ به این سئوال که چرا همسرش از وی جدا شده چنین پاسخ می‌دهد: به من می‌گفت می‌خواهد تنها زندگی کند. دو بچه، پسر و دختر به دنیا آوردم، چند جا کار می‌کردم و اهل تجملات هم نبودم. آقای محب اهری یک دفعه گفت می‌خواهم تنها زندگی کنم و یکدفعه هم گفت سرطان پروستات دارم. گفتم اشکالی ندارد به دکتر می‌رویم و پیگیر درمان می شویم، مسئله ای نیست، من از تو مراقبت می کنم.

بازیگر سریال پدر سالار در ادامه اشاره می‌کند :"محب اهری، همسر سابقش مبتلا به بیماری اوریون شد ومن از او مراقبت می‌کردم.بیماری‌اش تا جایی پیش رفت که او را حمام می کردم. درون من پر از عشق بود. وی می‌افزاید: محب اهری آن موقع سرطان نداشت. اخیرا دوستی پیام داده بود که چرا شما با آقای محب اهری الان که سرطان گرفته نیستید. ایشان نمی دانست که۱۷ سال است که از هم جدا شده‌ایم.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منافی ظاهر در مورد اختلافات با همسر سابقش در این گفت و گو اشاره می‌کندکه من خیلی حساس بودم. اگر به خانمی نگاه می‌کرد و یا می خندید، من ناراحت می شدم چون حساس بودم و می خواستم شوهرم را کسی نبرد. ایشان می‌رفت پیش دوستانش و سئوال من این بوده چرا یک مرد ازدواج می کند؟! این حساسیت را هر خانمی دارد.

وی در ادامه افزود : من به حلقه ازدواج حساس بودم. چون با دیدن حلقه خانم ها و دختر خانم ها سمت او نمی آیند. حتی یک دفعه دعوایمانش و گفتم حلقه‌ات کجاست؟ حلقه‌اش را درآورد و پرت کرد. به او گفتم این حلقه برای این است که خانم‌ها سمت تو نیایند و بدانند تو زن و بچه داری. من به هنرمندان و آقایان و هنرمندان می‌گویم خانواده ‌اتان را برهم نزنید. چون آقایان بعدا از کاری که انجام می‌دهند پشیمان می شوند و می‌گویند زن خودمان از همه بهتر است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

وی در مورد جدایی از همسر سابقش می‌افزاید: از جدایی با ایشان ناراحت شدم. چون به نظرم وقتی زنی سر سفره عقد می نشیند با لباس سفید باید به خانه شوهرش برود و با لباس سفید بیایید. ولی خب متاسفانه اینطور نبود. من بله را که پای سفره عقد گفتم، به فکر سازش و سازندگی بودم نه اینکه از ایشان جدا شوم.

منافی ظاهر با اشاره به خاطرات اشاره می کند:" من همسر سابقم خیلی عاشق بودیم. حتی بعدا که ازدواج کردند همسرشان هم خانه ما آمدند."اتفاقا یک بار همسر فعلی‌اش به من گفت چرا جدا شدید؟ چون حس کرد من همسر خوبی هستم. همسر تازه محب اهری می‌گفت تو حسین را لوس کردی. در مورد ماجرای طلاق، سکوت کرده بودم حتی فامیل هم ماجرای طلاق را نمی‌دانست. هنوز هم مرا همسر محب اهری معرفی می‌کنند و من سکوت می‌کنم. حتی حال ایشان را از من می‌پرسند.

در ادامه این گفتگو مجری به این موضوع اشاره می کند که آقای محب اهری ۱۷ سال پیش گفتند که سرطان پروستات دارند و می خواهند تنها باشد و شما فهمیدید که سرطان پروستات ندارند اما بعدها به سرطان مبتلا می شوند و منافی ظاهر در پاسخ به این سئوال چنین توضیح می‌دهد: محب اهری سرطان نداشت و بعد از جدایی سرطان گرفت. باور کنید ۹ ساعت پشت در اتاق عمل منتظرش بودم. من تازه ۲ سال پس از طلاق فهمیدم ایشان سرطان دارند. یکبار هم دخترم زنگ زد که می شود پدر را ببخشی؟. البته من ایشان را بخشیده‌ام. در این سالها هم از فامیل موضوع طلاق را پنهان می‌کردم و دائما می گفتم که حسین سر فیلمبرداری است. من پیش خدای خودم خیالم راحت است که هر کاری توانستم برای زندگی‌آم کردم. چون بعد از جدایی فرزندانم را پیش خودم آوردم حتی خرج تحصیل و ازدواج پسرم را تامین کردم.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران

یک همسر بالقوه ویژگی‌ها و رفتار‌هایی را از خود نشان می‌دهد که فراتر از چیز‌های سطحی هستند.

هنگامی که می‌خواهید ازدواح کنید، باید به دنبال ویژگی‌هایی در طرف مقابل بگردید که می‌خواهید در شریک زندگی خود ببینید. همسر آینده شما باید بتواند در فراز و نشیب‌های زندگی با مهربانی در کنارتان باشد.

اگر طرف مقابلتان نشانه‌های زیر را دارد، می‌توانید به عنوان همسر آینده خود روی او حساب کنید. اگر شاهد این رفتار‌ها بودید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که رابطه خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

۱) حامی است
در سفر زندگی، همه ما به یک حامی نیاز داریم. فردی که به ما ایمان داشته باشد، حتی زمانی که به خودمان شک داریم. این ویژگی به خصوص در ازدواج اهمیت زیادی دارد.

اگر یک زن بخواهد همسر آینده شما باشد، بزرگترین حامی‌تان خواهد بود. او رویا‌های شما را نادیده نمی‌گیرد یا باعث نمی‌شود که به خاطر داشتن رویا‌ها و آرزوهایتان احساس حماقت کنید. در عوض، او شما را تشویق می‌کند تا اهدافتان را دنبال کنید و در هر مرحله از زندگی در کنار شما خواهد بود.

اگرچه این ویژگی فقط در مورد رویا‌های بزرگ و اهداف بلندمدت نیست. این رفتار می‌تواند در مورد پیروزی‌های کوچک و چالش‌های روزمره هم باشد. زنی که می‌توانید روی او به عنوان همسر حساب کنید، موفقیت هایتان را با شما جشن می‌گیرد و هنگام مشکلات کنار شما خواهد بود.

۲) ارتباط موثر برقرار می‌کند
برقراری ارتباط سالم و موثر پیش‌نیاز یک رابطه سالم است.

اگر یک زن بخواهد همسر شما باشد، اهمیت ارتباط محترمانه و شفاف را درک خواهد کرد. او بازی‌های فکری انجام نمی‌دهد یا از شما انتظار ندارد که حدس بزنید چه فکر یا احساسی دارد. در عوض، افکار و احساسات خود را به صورت صادقانه و سازنده بیان می‌کند.

علاوه بر این، ارتباط موثر فراتر از بیان احساسات خود است. هنگامی که افکار و احساسات خود را به اشتراک می‌گذارید، انتظار دارید که طرف مقابل یک شنونده فعال باشد. او نظرات شما را نادیده نمی‌گیرد و سعی می‌کند دیدگاه شما را درک کند، حتی اگر مخالف آن باشد.

علاوه بر این، او از گفتگو‌های دشوار دوری نمی‌کند. حتی زمانی که در مورد موضوعات حساس بحث می‌کرده یا در مورد مشکلات صحبت می‌کنید، طرف مقابل این کار را با مهربانی و احترام انجام می‌دهد و همیشه به‌جای تمرکز بر مشکلات، به دنبال راه‌حل می‌گردد.

بنابراین، اگر با زنی در ارتباط هستید که می‌داند چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کند، به احتمال زیاد او برای سازش‌ها و بحث‌هایی که در زندگی زناشویی پیش می‌آیند، آمادگی لازم را دارد.

۳) مستقل است
برخلاف باور بسیاری از افراد، زنی که مستقل است، می‌تواند یک همسر فوق العاده باشد.

ازدواج یک شراکت است، اما به معنای از دست دادن شخصیت خود در این فرآیند نیست. زنی که برای استقلال خود ارزش قائل است، از دنبال کردن علایق خود یا گذراندن وقت به تنهایی نمی‌ترسد.

زنی که می‌توانید به عنوان همسر روی او حساب کنید، افکار، اصول، اهداف و علایق خود را خواهد داشت.

این بدان معنا نیست که او شما یا رابطه‌تان را نادیده می‌گیرد. در عوض، تعادلی به ارمغان می‌آورد که به هر دوی شما اجازه می‌دهد فردیت خود را حفظ کنید و در عین حال یک رابطه قوی داشته باشید. او برای برآوردن تمام نیازهایش یا اینکه تنها منبع شادی او باشید، به شما متکی نخواهد بود.

استقلال طرف مقابل همچنین نشان می‌دهد که او می‌تواند زندگی خود را به خوبی مدیریت کند. چیزی که هنگام مواجهه با فراز و نشیب‌های زندگی زناشویی مفید خواهد بود.

در واقع، زنی که سطح سالمی از استقلال را دارد، تهدیدی برای تعهد نیست. در واقع، کاملاً برعکس است. مستقل بودن نشان‌دهنده بلوغ و درک است که طرف مقابل را به فردی مناسب برای همراهی مادام‌العمر تبدیل می‌کند.

۴) به شما احترام می‌گذارد
احترام سنگ بنای هر رابطه طولانی‌مدت است. بدون آن، رابطه شما احتمالاً دوام نخواهد آورد.

زنی که می‌تواند شریک زندگی‌تان باشد، به شما به عنوان یک فرد احترام می‌گذارد. او به مرزها، زمان، رویا‌ها و علایق شما احترام خواهد گذاشت. همچنین شما را تحقیر نمی‌کند و باعث نمی‌شود که احساس بی اهمیتی کنید.

همچنین به خودش احترام می‌گذارد و در عوض انتظار احترام متقابل دارد.

۵) مهربان و دلسوز است
مهربان بودن و دلسوزی به معنای همدلی، درک و اولویت دادن به دادن نیاز‌های دیگران بر نیاز‌های خود است.

زنی که می‌تواند شریک زندگی‌تان باشد، نه‌تن‌ها با شما، بلکه با دیگران هم مهربان است. این ویژگی او را می‌توانید نسبت به اعضای خانواده، دوستان و حتی غریبه‌ها ببینید.

۶) به اصول و ارزش‌های شما احترام می‌گذارد
برخی از افراد معتقدند که عشق پایه و اساس یک رابطه است. اما در واقع، ارزش‌های مشترک آجر‌هایی هستند که پیوندی قوی و پایدار را می‌سازند.

زنی که می‌توانید روی او به عنوان شریک زندگی خود حساب کنید، به عقاید و اصول شما احترام می‌گذارد. او متوجه خواهد شد که چه چیزی برای شما مهم است و چرا مهم است و به این ارزش‌ها احترام می‌گذارد، حتی اگر با ارزش‌های او متفاوت باشد.

او سعی نخواهد کرد که شما را تغییر داده یا از اصولتان منحرف کند. در عوض، او در کنار شما خواهد بود و با هم، چالش‌های زندگی را پشت سر خواهید گذاشت.

یافتن کسی که به اصول و ارزش‌های شما احترام می‌گذارد، به معنای پیدا کردن یک فرد دقیقاً شبیه به خودتان نیست. بلکه به معنای یافتن کسی است که مکملتان باشد و شما را درک کند.

۷) صبور و فهمیده است
زندگی پر از پیچ و خم‌های غیرمنتظره است. در چنین مواقعی، صبر و درک ویژگی‌هایی هستند که اهمیت زیادی دارند.

فرض کنید که در محل کار خود با فشار زیادی دست و پنجه نرم می‌کنید و استرس زیادی دارید. قطعاً توقع دارید که شریک زندگی شما به جای اینکه باعث افزایش استرستان شود، صبور باشد.

شریک زندگی‌تان باید به شما فضا بدهد و گوش شنوایی برای مواقعی داشته باشد که نیاز به تخلیه احساسی دارید.

در این لحظات سخت، صبور بودن و آرامش طرف مقابل شما را آرام خواهد کرد.

منبع: روزیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • عکس| این بازیگر ایرانی دل سرمربی سپاهان را برد!
  • عکس| این بازیگر ایرانی که دل سرمربی سپاهان را برد!
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران