Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حاجى رضا شاکرمی با اهداى تقدیرنامه اى از فعالیت هاى حمیدرضا تفته مدیرعامل شرکت رایکا و بهره بردار پیست بین المللی دیزین در زمینه گسترش فعالیت ورزشی و صنعت توریسم در استان البرز تقدیر و تشکر کرد.

در قسمتى از متن تقدیرنامه ای که توسط دادستان عمومى و انقلاب استان البرز به مدیرعامل شرکت رایکا و بهره بردار پیست بین المللى دیزین اهدا شد، به ایجاد اشتغال در استان البرز به ویژه منطقه دیزین، برگزاری رویدادهای بین المللی همچون مسابقات والیبال در برف، مشارکت در امور خیریه مورد تایید نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل، ایجاد امکانات رایگان برای خانواده های معظم شهدا در سال 95 اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیست اسکى دیزین در سال 95 میزبان بسیاری از علاقه مندان به ورزش بود که از جمله انها می توان به حضور نزدیک به پنج هزار ورزشکار و توریست خارجى در ان اشاره کرد.

لازم به یادآورى است که شاکرمى دادستان استان البرز در سالیان اخیر همواره جزو حامیان سرمایه گذاری بخش خصوصى در ورزش بوده و در این راه نیز همکاری های خوبى با ارکان مختلف ورزش داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است

شجاعی گفت: برقراری پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان از طریق رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: باند فرودگاه سمنان از مجهزترین و به‌روزترین فرودگاه‌های کشور است که ظرفیت فرود هواپیماهای غول‌پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ را دارد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان اظهار کرد: این فرودگاه گ جزو نزدیک به ۳۰ فرودگاه کشور دارای مرز هوایی و پرواز بین‌المللی است و اولین پرواز بین‌المللی به مقصد عتبات عالیات از فرودگاه سمنان با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ از باند این فرودگاه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز