Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@22:51:42 GMT

درخواست خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۱۵۵۲۰

درخواست خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه +تصاویر

یوسفی حاجی‌آباد: می‌خواهیم برای خاکسپاری شهدای گمنام در مراکز دانشگاهی پیام نور کشور پیشگام باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از دزفول امروز:مراسم گرامی داشتی به مناسبت هفته ی بزرگداشت مقام شامخ معلم توسط دانشگاه پیام نور دزفول در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستانبرگزار شد.

ریاست دانشگاه پیام نور دزفول در این مراسم ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان و حاضرین به ارائه ی گزارشی از عملکرد عمرانی دانشگاه طی ماه های گذشته پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا یوسفی حاجی آباد در ادامه ابراز داشت:فارغ التحصیلی بیش از ۱۲ هزار دانشجو از دانشگاه پیام نور دزفول طی ۲۵ سال فعالیت این دانشگاه در ۳۸ رشته ی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کارنامه ی قابل قبولی برای این دانشگاه به جا گذاشته.

وی همچنین درخواست کرد: شهدای گمنام در این مرکز دانشگاهی به عنوان پیشگاممراکز دانشگاهی پیام نور کشور تدفین و به خاک سپرده شوند.

ریاست دانشگاه پیام نور دزفول در تبیین علت این درخواست،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله مهمترین وظایف دانشگاه ها در حوزه ی فرهنگ بر شمرد.

در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان دزفول در سخنانی به بیان ویژگی های شخصیتی استاد شهید مرتضی مطهری و تجلیل از مقام معلمین پرداخت و گفت: خداوند از معلمان و علما میثاق گرفته است و این میثاق نشان از مقام بسیار رفیع عالم و معلم دارد.

حجه السلام و المسلمین قاضی با تاکیدبر لزوم ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در دانشگاه هااذعان نمود:پیامبران برای به فعلیت رساندن ظرفیت ها و استعداد های خدادادی انسان ها مبعوث شده اند و این وظیفه ی معلمان است.

وی همچنین با توجه دادن حاضرین به انتخابات پیش رو، تلاش برای تحقق مشارکت همگانی مردم در این انتخابات سرنوشت ساز را لازم دانست.

در این مراسم امام جمعه، ریاست شورای شهر و جانشین ناحیه ی مقامت بسیج شهرستان دزفول و اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور حضور به هم رساندند.

در مراسم گرامیداشت مقام معلم از اساتید نمونه ی دانشگاه پیام نور شهرستان دزفول تقدیر و تشکر صورت پذیرفت.

همچنین به پاس ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول از خانواده های ایشان قدردانی به عمل آمد.

پیشتر نیز موضوع مطالبه ی دانشجویان دانشگاه پیام نور دزفول مبنی بر درخواست خاکسپاری شهدای گمنام در این دانشگاه در شورای فرهنگی این دانشگاه مطرح و به تصویب رسیده بود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منوچهر کریمی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز ۱۹ اردیبهشت به مناسبت یادواره شهدای بازی دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد نمود.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ره) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 6098810

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • معلم میراث‌ دار انبیا در تعلیم و تربیت و انسان‌سازی
  • تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در سازمان زندان‌‎ها
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام