Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- حرکت بيمه دانا در پرداخت خسارت آتش سوزي کارخانه سيمان شاهرود بسياري از سوالات و ابهامات ما بر طرف کرد.


به گزارش آريا، علي اصغر گرشاسبي، مدير عامل سيمان شاهرود ضمن تبريک روز جهاني کارگر در مراسم پرداخت خسارت آتش سوزي اين شرکت گفت: بلوغ مشتري مداري در شرکت هاي بيمه اي ايراني بويژه بيمه دانا مايه افتخار است که در پرداخت خسارت به بيمه گزاران با اين سرعت و دقت عمل مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گرشاسبي افزود: هميشه اين نگراني براي ما صنعتگران وجود داشته که در صورت وقوع حادثه اي بزرگ، آيا شرکتهاي بيمه مي توانند خسارات را پرداخت کنند. حرکت بيمه دانا در پرداخت خسارت آتش سوزي اين کارخانه بسياري از سوالات و ابهامات ما بر طرف کرد.

مدير عامل سيمان شاهرودبا تأکيد بر اعتماد سازي شرکت هايي همچون بيمه دانا براي جامعه تصريح کرد: در بسياري مواقع از طرف مسئولين اين بحث وجود داشته که چرا مبلغ کلاني را بايد به عنوان حق بيمه پرداخت کنيم در حالي که ساليان سال است کوچکترين حادثه اي رخ نداده پس مي توانيم اين مبالغ را نزد خود نگهداريم و در صورت وقوع خسارت از آن استفاده کنيم، ولي حادثه آتش سوزي سال گذشته نگاه ما و کساني که با ما در ارتباط هستند را تغيير داد، چرا که با وجود تمام حق بيمه هاي قبلي که پرداخت کرديم قطعاً جبران خسارت اين چنين سنگين امکان پذير نبود.

وي افزود: در جبران خسارت کارخانه سيمان شاهرود، به توانمندي و سرعت عمل بيمه دانا اطمينان حاصل شد و اين شيوه پرداخت خسارت و رسيدگي به مشکلات بيمه گزار مايه افتخار و سربلندي است.

مدير عامل سيمان شاهرود با تأکيد بر شهامت آتش نشانان در کنترل و مهارت آتش سوزي خاطر نشان کرد: با توجه به سفارشات شرکت نگران بوديم که با اتفاق ناگواري که رخ داده چطور مي توانيم در شرايط سخت اقتصادي ضمن ترميم خسارت وارده، پاسخگوي مشتريان خود باشيم، که با حضور کارشناسان بيمه دانا در ساعات اوليه آتش سوزي و آغاز ارزيابي و پرداخت علي الحساب خسارت توسط اين شرکت بخشي از مشکلات مرتفع شد و توانستيم در ادامه با حمايت بيمه دانا هم بخشي که دچار حريق شده بود را ترميم کنيم و هم پاسخگوي مشتريان باشيم.

وي در پايان گفت: شيوه پرداخت خسارت توسط بيمه دانا کار بزرگي است که جاي تقدير دارد و کارکنان سيمان شاهرود نيز ضمن قدرداني از خدمات بيمه دانا بر توسعه همکاري هاي دو جانبه تأکيد دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خسارت آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، محمد رضا حق بین با اعلام خبر گفت:این واحد‌ها بیشترسان استیجاری بوده و کسی در در آن زندگی نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ خانوار در شهرک روستایی امام زاده ابراهیم شفت در این روستا اسکان داده شدند افزود: تا کنون ۱۰۰ نفر برای اسکان ثبت نام کرده اند و ثبت نام اولیه انجام شده است.

روستای زیبای امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری مرکز استان (رشت) واقع است که بواسطه وجود ساختمان‌های زیبای و رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و وجود چشمه‌های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در فصول بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است که متاسفانه بار دیگر برای چندمین بار دچار حادثه آتش سوزی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • آمار خسارت آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • ببینید | تصاویری تلخ از خسارت‌های آتش‌سوزی گسترده در امامزاده ابراهیم (ع)
  • تصاویری از خسارت سنگین آتش‌سوزی مهیب شب گذشته در گیلان | هیچ نمانــد!
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد