Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

سید مصطفی آقا میرسلیم کاندیدای ریاست جمهوری در جمع دانشجویان دانشگاه شریف، گفت: بیست سال پیش به کمک دانشجویان هسته علمی در صنعت را تشکیل دادیم ، این اقدام ما به دلیل این بود که محصولات تولیدی کیفیت و مرغوبیت نداشت.

وی ادامه داد: گام اول در این راه این بود که ببینید رقبای ما چه کرده اند و در مرحله دوم به دنبال طراحی و جبران فاصله با آنها با کمک دانشجویان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرسلیم در ادامه سخنانش به مراحل مختلف طراحی و ساخت موتور ملی تحت مدیریت خودش پرداخت و گفت: باید به اقدامات انجام شده توسط جوانان کشور افتخار کرد، زیرا تولید موتور ملی ده سال طول کشید. اقدام ما نشان داد که اقتصاد مقاومتی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است شدنی است.

وی افزود: برجام برخی تحریم ها را برداشته، امروز کشور پر از کالای چینی و ترکیه‌ای شد ، اروپایی ها هم که دیده اند عقب مانده اند پیغام می دهند که میخواهیم با شما ارتباط داشته باشیم، تحریم ها شکسته شد اما یک طرفه.

این کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: شعار دادن درباره سیاست های اقتصاد مقاومتی خوب است اما عمل کردن به آن اصل است و با شعار مشکلات کشور حل نمی شود.

میرسلیم در خصوص مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در مناظره اول قاعده بازی را رعایت کردم اما دیگران خیر، من از آنها سوالاتی پرسیدم که جواب ندادند و پرونده های با خود برای مناظره آورده بودند. در مناظره دوم من برمبنای منابع علمی مطالبی را برای روشن شدن مسائل مطرح کردم.

میرسلیم یکی از مهمترین نیازهای جامعه را اشتغال دانست و گفت: در شعار انتخاباتی ام گفتم حق گرفتنی است البته آن حقوقی که در قانون اساسی آمده اما مدیریت اشتباه موجب بیکاری جوانان و مهاجرت آنها به اروپا و آمریکا شده است.

وی ادامه داد: ما دولتی می خواهیم که با مردم روراست باشد نه اینکه به مردم بگویند بیش از هفت درصد رشد داشته ایم در حالی که شش درصد آن از فروش نفت خام است، دولت باید صادقانه بگوید رشد منفی شش درصدی را به دو رسانده ایم اما دولت همچنان بر مواضع خود پافشاری می‌کنند.

این کاندیدای ریاست جمهوری درستی و صداقت را اصل اساسی دانست و گفت: آقای روحانی همه رفقای خودش را وارد دولت کرده پس حق مردم از دولت چیست و چرا از جوانان و نخبگان کشور استفاده نمی‌کند.

وی در خصوص حقوق های نجومی گفت: با وجود فساد در کشور هیچ کاری پیش نمی رود ، کسی می تواند با فساد مقابله کند که دست خودش در فساد نباشد، باید از افراد درست برای مدیریت جامعه استفاده کرد زیرا دولت جای افراد کاسب نیست.

میرسلیم تلاشهای انجام شده برای مذاکرات هسته ای را بسیار خوب دانست و گفت: آقای ظریف به تنهایی در مقابل طرف های مذاکره کننده ایستاد اما آنچه بدست آماده را دولت نتوانسته محقق کند، تحریم ها بیشتر شده و برای واردات هواپیما چشم می گیرند.

وی در خصوص برنامه های اقتصادی دولتش گفت: من معتقدم کار را باید به مردم سپرد. دولت را چه به ساختن موتور دیزلی؟! اگر خصوصی سازی به درستی انجام می شد شاهد رشد اقتصادی بودیم.

میرسلیم در واکنش به انتقادات وارده به دوران وزارتش گفت: این مطالبی که در فضای مجازی می بینید سیاه نمایی است، به نظر من وزیری به درد کشور میخورد که حق مردم و نظام را بگیرد، نه اینکه حقوق سوء استفاده کنندگان را دنبال کند.

این کاندیدای ریاست جمهوری در خصوص جایگاه اقوام در پولش گفت: کشور برای همه ایرانی هاست و همه باید در کنار هم برای کشور تلاش کنیم.

میرسلیم در خصوص شعار آقای قالیباف و بحث چهار درصدی و 96 درصدی گفت : من هرچه فکر کردم دیدم این شعار هیچ مبنای علمی ندارد.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۲۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان (۰.۵۲ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۱,۹۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۵ تومانی به ۱,۹۳۰ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ تومانی (۰.۵۲ درصد) به ۱,۹۲۰ رسید.

بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱,۹۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۱۵ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۰.۵۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۵.۴۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • چگونه بازار مرغ ترکمنستان را از دست دادیم؟
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه : حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳