Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز در این جلسه همچنین آیین نامه ارزش گذاری دارایی‌های نامشهود در طرح های سرمایه گذاری با هدف ایجاد تحرک اقتصادی، رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار و به منظور ایجاد امکان ارزش‌گذاری دانش فنی و خدمات تخصصی توسط دستگاه های اجرایی، به تصویب رسید.

بر این اساس، دارایی های نامشهودی که تحت حمایت قوانین مربوط به سرمایه گذاری خارجی وارد کشور و یا از کشور خارج می شود، مشمول این آیین نامه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضی پس از ثبت تقاضا در "سامانه ارزش‌گذاری" متناسب با موضوع و ابعاد طرح سرمایه‌گذاری نسبت به استفاده از خدمات هیأت کارشناسان یا شرکت های ارزش‌گذاری اقدام خواهد کرد.

اصول حاکم و روش های ارزش گذاری دارایی های نامشهود نیز از دیگر موارد اشاره شده در آیین نامه مذکور است.

نرخ های کارمزد (حق بیمه) خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران اصلاح شد

هیأت وزیران با هدف افزایش ظرفیت صادراتی کشور از طریق تضمین تأمین مالی داخلی و یا خارجی پروژه‌های داخل و نیز کاهش خطرپذیری بنگاه های تولیدی و تجاری ناشی از نوسانات قیمت‌ها و حفظ توان رقابتی شرکت‌های صادرکننده، با اصلاح نرخ های کارمزد (حق بیمه) خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران موافقت کرد.

به موجب این اصلاحیه، میزان کارمزد اداری تعیین سقف اعتبار خریداران خارجی برای حالت اول (اولین درخواست بیمه نامه) ۱۰۰ یورو، برای حالت دوم (سابقه دریافت تا دو فقره بیمه نامه) ۷۰ یورو و برای حالت سوم (سابقه دریافت حداقل سه فقره بیمه نامه) مبلغ ۵۰ یورو تعیین شد.

همچنین نرخ حق بیمه بیمه نامه پوشش نوسانات نرخ ارز جهت صادرات برای دوره اعتبار یک ماهه ۱۱ درصد، دو ماهه ۱۷ درصد و برای دوره سه تا شش ماه ۲۵ درصد تعیین گردید.

صدور ضمانت‌نامه برای اجرای پروژه شبکه آبیاری و زهکشی قره‌سو - زرین‌گل در استان گلستان

هیأت وزیران به‌منظور تجهیز و تدارک منابع مالی خارجی مورد نیاز «پروژه شبکه آبیاری و زهکشی قره‌سو - زرین گل» در استان گلستان، به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داد به نمایندگی از سوی دولت برای لازم‌الاجرا شدن موافقت‌نامه وام این پروژه، منتفع از تسهیلات بانک توسعه اسلامی به مبلغ ۹۲ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو، ضمانت‌نامه مربوط را صادر کند.

آیین نامه بازگشت دریانوردان به میهن تصویب شد

هیأت وزیران با توجه به لزوم فراهم کردن مقدمات بازگشت دریانورد به میهن به عنوان یکی از تعهدات مالک کشتی در قرارداد کار دریایی و نیز الزامات ملی ناشی از الحاق به کنوانسیون کار دریایی و لزوم تصویب مقررات ملی، آیین نامه بازگشت دریانوردان به میهن را به تصویب رساند.

عوارض کالاهای وارداتی از مناطق آزاد تجاری- صنعتی به سرزمین اصلی تعیین شد

هیأت وزیران به منظور تأمین منابع لازم برای ایجاد زیر ساختهای اساسی مورد نیاز برای فعالیت مناطق آزاد و ضرورت بهره گیری مناطق آزاد از منابع پایدار غیرمرتبط با بودجه کل کشور، مصوب کرد عوارض دریافتی از کالاهای وارداتی به صورت تجاری از مناطق آزاد تجاری- صنعتی به سرزمین اصلی، در مورد هر کالا ۲ درصد کمتر از میزان کاهش سود بازرگانی ورود کالا از مناطق مذکور به سرزمین اصلی تعیین گردد.

پیش از این، کاهش سود بازرگانی کالاهای وارداتی یاد شده به سرزمین اصلی، معادل عوارض دریافتی از این کالاها توسط مناطق مزبور و حداکثر معادل ۱۵ درصد ارزش سیف کالاهای مذکور تعیین شده بود.

قراردادهای تأمین خودرو سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تعیین تکلیف شدند

با تصویب دولت، قراردادهای تأمین خودرو و تجهیزات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تعیین تکلیف شدند

تایید کننده:سرلک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر روز پنجشنبه در دیدار با معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور، گفت: سازمان‌های امدادرسان نظیر؛ سازمان مدیریت بحران و هلال احمر همواره در مواقع بحران در کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرین بودند.

وی افزود: استان ایلام ۶۳ درصد کوهپایه و کوهستانی و ۳۷ درصد دشت است که در مقایسه با سایر استان‌های کشور شرایط خاص خود را دارد. امسال از نظر میزان نزولات جوی با سال ۹۸ برابر و حتی میزان بارش بیشتر بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد اما امسال با نگاه فنی و کارشناسی و با تدابیر پیش‌گیرانه، پاک‌سازی و لایروبی و گابیون‌بندی امسال با وجود افزایش نزولات جوی، تلفات و خسارت نداشتیم و وزیر کشور اخیراً در نشست شورای راهبردی تصادفات و ستاد سفرهای نوروزی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد از مدیریت سیل در استان ایلام قدردانی کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به فرسودگی شبکه آب و فاضلاب و مسیل‌ها در استان ایلام، عنوان کرد: در نشستی مشترک با حضور دکتر مخبر معاون اول رییس‌جمهور و وزیر نیرو مصوب شد که ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص یابد که این اعتبار به‌صورت مشترک و برابر بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تامین می‌شود.

بهرام‌نیا با اشاره به صدای توأم با لرزش زمین در شهرستان چرداول، گفت: این صداها ناشی از حرکت و فعل و انفعالات صفحات و لایه‌های زیرین زمین است که تحقیقات این موضوع توسط دو تیم زمین‌شناسی و لرزه نگاری درحال بررسی است که امیدواریم اعتبارات این موضوع تامین شود.

وی از رییس سازمان مدیریت بحران کشور خواست تا تجهیزات و امکانات خاص و ماشین‌آلات مورد نیاز استان، در اختیار هلال احمر و نهادهای خدمات‌رسان قرار گیرد.

استاندار ایلام ادامه داد: انتظار داریم که خسارت‌های ناشی از سیل و دیگر بحران‌ها در موعد مقرر پرداخت شود.

بهرام‌نیا تاکید کرد: ضرورت دارد خسارات ناشی از سیل سال ۹۸، به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

وی با اشاره به نزولات جوی و خسارت به محصولات کشاورزی در شهرستان دهلران، یادآورشد: ۱۰ هزار و ۸۰ هکتار از اراضی بخش مرکزی، موسیان و دشت‌عباس در شهرستان دهلران در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شد که انتظار می‌رود در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و به شیوه‌های دیگری به این کشاورزان کمک شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: برای ایجاد ۱۰۰ سازه سنگی و ملاتی آبخیزداری، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که درخواست تامین این مبلغ اعتبار داریم.

کد خبر 6088403

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام