Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@11:31:16 GMT

«ال‌بی‌سی»: کارگران ایرانی بر سر روحانی داد زدند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۲۲۴۳۹

«ال‌بی‌سی»: کارگران ایرانی بر سر روحانی داد زدند

به گزارش پارس نیوز،

بسیاری از رسانه های جهان عرب اخبار مربوط به بازدید امروز حسن روحانی رئیس جمهور ایران از محل حادثه انفجار معدن در شهر آذرشهر استان گلستان و دیدار وی با خانواده های قربانیان و کارگران معدن را پوشش دادند.

شبکه خبری ال‌بی‌سی لبنان در تیتر گزارش خود درباره سفر روحانی نوشت: کارگران و خانواده های جانباختگان حادثه انفجار معدن، خودروی رئیس جمهور کشورشان را در آذرشهر لگد زدند و در اعتراض به وی بر سرش داد و بیداد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اثر حادثه انفجار گاز متان در معدن یورت شهر آذرشهر استان گلستان واقع در شمال ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران، حدود 35 نفر کشته شدند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

دیگر خبرها

  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • دیگر بهانه‌ای برای بیمه نکردن کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد