Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:05:02 GMT

انتخاب دهیار سیب به عنوان جوان برگزیده ی استان+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۲۴۶۳۷

انتخاب دهیار سیب به عنوان جوان برگزیده ی استان+تصاویر

در مراسمی که در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد بشیر پیام دهیار سیب بعنوان جوان برگزیده استان معرفی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از شستون، طی مراسمی که با حضور استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، مسئولین استانی و جمع کثیری از جوانان سراسر استان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، از چند نفر از جوانان برتر استان که براساس ارزیابی شورای داوری انتخاب شد در عرصه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی تقدیر به عمل آوردند و لوح تقدیری بعنوان یادبود به انها اهدا شد که در این مراسم از بشیر پیام دهیار روستای سیب و رئیس هیات ووشو شهرستان سیب سوران نیز بعنوان جوان برگزیده تجلیل بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگو با خبرنگار شستون در بیان علل کسب این عنوان گفت: وقتی از کار دل زده و خسته میشدم با خودم میگفتم که حتما یه روزی تلاش هام نتیجه میده و به اون چیزی که میخوام میرسم.

دهیار سیب افزود: در این مراسم برنامه های متنوعی توسط فرزندان بهزیستی اجرا شد که مضمون بارز خواستن توانستن است را به رخ می کشیدند.

پیام ادامه داد: من هم دانشجوهستم، هم دهیار، هم مربی ووشو، هم یک همسر و پدر که با این اوصاف وقتم خیلی پره و در 24 ساعت شبانه روز فقط 6 ساعت برای خواب و استراحت وقت دارم.

وی اظهار داشت: وقتی که من رو بعنوان جوان برتر انتخاب کردن، این که همیشه می گفتم یک روز کارام نتیجه میده حس کردم و استارت نتیجه دادن کارهام زده شد و خیلی قوی تر و با اعتماد بنفس بیشتری میخوام راهمو ادامه بدم تا به هدف و ایده هایی که دارم دست پیدا کنم.

یک بیت شعر معروف که همیشه ورد زبانم هست که تا میخونمش به وجد میام و نیروی تازه ای برای پیشرفت میگیرم:

ما زنده به انیم که ارام نگیریم موجیم که اسودگی ما عدم ماست

و در آخر افزود:

دست از طلب بر ندارم تا کام من براید یا جان رسد به جانان یا جان زتن دراید

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد