Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس دادگستري شهرستان زرند با بيان اين‌که رفتار انتخاباتي نامزدها و ستادهاي آن‌ها رصد مي‌شود، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانگر اقتدار و صلابت نظام است.

به گزارش ايسنا، حجت الاسلام «محمود محمدي» در جلسه شوراي اداري شهرستان زرند با اشاره به اهميت انتخابات پيش رو گفت: با دقت رفتار و کردار انتخاباتي نامزدها و ستادهاي آن‌ها را رصد مي‌کنيم و بدون شک در صورت مشاهده تخلف، متخلفان برابر ضوابط اعمال قانون مي‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بايد نامزدها و حاميان آن‌ها ضمن رعايت ضوابط و مقررات از هرگونه تخريب يکديگر و اظهارنظري که موجب ايجاد اختلاف و تفرقه در جامعه مي‌شود پرهيز کنند.
رئيس دادگستري شهرستان زرند خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات علاوه‌بر آن‌که وظيفه‌اي سياسي اجتماعي است تکليف ديني و شرعي نيز به‌شمار مي‌آيد که بي‌شک دين اسلام هرگز به ما اجازه نمي‌دهد به آينده خود و کشورمان بي‌اعتنا باشيم و از کنار هر اتفاق مهمي که در جامعه اسلامي روي مي‌دهد به‌سادگي عبور کنيم.
محمدي شهرستان زرند حضور حداکثري و با درصد بالاي مردم اين شهرستان در انتخابات گذشته را افتخاري بسيار ارزشمند دانست و تصريح کرد: اين بار نيز مردم به‌دور از هرگونه گرايش سياسي و حزبي با حضور خود در پاي صندوق‌هاي اخذ رأي و انتخاب فرد اصلح، مشت محکمي بر دهان دشمنان نظام و ياوه‌گويان خواهند زد.
وي خطاب به مجريان برگزاري انتخابات يادآور شد: برگزاري انتخابات در فضاي سالم، با نشاط و در چارچوب قانون باشد و با سرلوحه قرار دادن فرمايشات مقام معظم رهبري، رأي مردم را حق‌الناس بدانند.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس

رئیس ستاد انتخابات مازندران در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌گفت: سالن‌ها و امکانات عمومی که در اختیار دستگاه‌های دولتی ۵ شهرستان است به عدالت در اختیار نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم انتخابات قرا می‌گیرد.

عزیزاده گرجی افزود: ۴ نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در این حوزه می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های دولتی قرارداد منعقد و برای برگزاری همایش‌های انتخاباتی از آنها استفاده کنند.

او با بیان اینکه تعرفه استفاده از این سالن‌ها متفاوت، اما با حداقل نرخگذاری است، ادامه داد: این نامزد‌ها تا پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی می‌توانند از سالن‌های دولتی برای استفاده تبلیغاتی خود استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: همه این سالن‌ها به تفکیک با درجه بندی و تعرفه قطعی از سوی هیئت تبلیغات استان به فرمانداری‌های ۵ شهرستان اعلام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود