Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@20:49:31 GMT

ایرپاد اپل و ۱۰ قابلیت جالب آن

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۴۱۹۱۸

زوم تک؛ از قدیمی ترین لوازم جانبی گوشی همراه هدفون و هندزفری می باشد که هنگام خرید یک گوشی همراه آن به مشتریان داده می شود اما بر خلاق تصویری که از در ذهن برخی از کاربران است که فکر می کنند فقط برای پاسخ دادن تماس و موسیقی می توان از آن استفاده کرد نمی توان قابلیت های ایرپاد را به این موارد محدود کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هنگامی که آیفون ۵ معرفی شد همراه آن ایرپاد به بازار عرضه گردید ، ایرپاد به گونه ای طراحی شده است که کیفیت صدا بسیار خوبی داشته است . این هدفون کوچک فقط ۳ دکمه دارد ولی قابلیت های زیادی می باشد که شاید کاربران هنوز از آن اطلاعی نداشته باشند . در ادامه این پست ۱۰ قابلیت آن را برای شما کاربران بیان کردیم با ما همراه باشید .

۱)پخش و توقف موزیک

همان طور که می دانیم اگر وسط دکمه ی ایرپاد یک کلیک کنید می توانید موزیک را متوقف کنید و یا پخش موزیکی را دوباره پخش نمایید . این قابلیت در زمان استفاده از سرویس های آنلاین یا ویدیو نیز امکان پذیر است .

۲)عوض کردن موزیک در زمان پخش

اگر در زمان گوش دادن به یک موزیک دوست داشتید به موزیک بعدی بروید می توانید دو بار سریع روی دکمه ی وسط کلیک کنید .

۳) پخش کردن دوباره موزیک در حال پخش

اگر در زمان پخش یک موسیقی بخواهید در صورت اتمام دوباره آن را گوش دهید می توانید سه بار سریع روی دکمه وسط ایرپاد کلیک کنید با این کار مجددا اجرا می شود .

۴)رد کردن سریع موزیک در حال پخش

اگر در زمان گوش دادن به یک موسیقی می خواهید سریعا به قسمت دلخواه آن برسید می توانید دو بار دکمه ی وسط ایرپاد کلیک نمایید و بار دوم تا زمانی که به بخش مورد برسید دکمه را پایین نگه دارید .

۵) برگرداندن سریع موزیک در حال پخش

اگر می خواهید اینکار را انجام دهید باید سه بار روی دکمه وسط ایرپاد کلیک کنید و در دفعه سوم کلید را پایین نگه دارید تا با سرعت به قسمت مورد نظر خود برسید .

۶)گرفتن عکس

زمانی که دوربین گوشی فعال است شما می توانید هر کدام از دکمه های تنظیم صدا را بزنید وعکس برداری کنید . در این وضعیت هر چقد دست شما بی حرکت تر باشد عکس های باکیفیت تری گرفته می شود .

۷)پاسخ دادن به تماس

این ویژگی به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی های است که در هندزفری یا ایرپاد وجود دارد و بدون اینکه شما بخواهیم گوشی را از جیبتان در بیاورید می توانید به تماستان پاسخ دهید .



۸)استفاده از ایرپاد به عنوان یک میکروفن

شاید بسیاری از افراد نداند که دکمه های تنظیم صدا ایرپاد به عنوان یک میکروفن کوچک هستند که بسیار قدرتمند عمل می کنند و در مواقع شلوغ هر چقد این میکروفن با شما فاصله ی کمتری داشته باشد مخاطب می تواند صدای شما را بهتر بشوند .

۹)قطع تماس

این قابلیت بسیار شناخته شده است زیرا می توان از برای قطع تماس استفاده کرد کافی است روی دکمه وسط ایرپاد کلیک کنید تا تماس قطع شود . اگر مخاطبی پشت خط باشد تماس اولی قطع می شود و سپس تماس دوم به جریان می افتد .

۱۰) توقف مکالمه اصلی به صورت موقت و پاسخگویی به تماس دیگر

اگر می خواهید مخاطب اصلی پشت خط بماند و به تماس جدیدتان پاسخ دهید باید روی دکمه وسط ایرپاد کلیک کنید و به مدت ۱ ثانیه آن را نگه دارید .

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه در سفر به ریاض، پایتخت عربستان سعودی در روزهای ۲۸ تا ۲۹ آوریل، قرار است به ابتکارات آنکارا برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین ادامه دهد.

منابع دیپلماتیک ترکیه در این خصوص اعلام کردند که فیدان یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در ریاض با اعضای گروه تماس تشکیل شده از سوی سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب برای پایان دادن به کشتار مردم مظلوم غزه و تضمین صلح دائمی دیدار و گفتگوخواهد کرد.

به گفته این منابع قرار است گروه تماس با وزرای خارجه کشورهای غربی نیز دیدار کند.

گفته می‌ شود وزیر امور خارجه ترکیه در ریاض دیدارهای دوجانبه ای نیز خواهد داشت و محور گفتگوها هم آخرین وضعیت تحولات در نوار غزه خواهد بود.

کد خبر 6090379

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز