Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@00:50:55 GMT

خاطرات والدین ماکرون از از ازدواج غیرمعمول پسرشان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۴۲۳۱۸

خاطرات والدین ماکرون از از ازدواج غیرمعمول پسرشان

امانوئل مکرون، رئیس جمهور منتخب فرانسه، علاوه بر شگفتی‌سازی در عرصه سیاسی این کشور، در دو موردِ ازدواج و سن کمش در راهیابی به الیزه نیز تعجب همگان را برانگیخته است.

مکرونِ 39 ساله جوانترین رئیس جمهور تاریخ فرانسه است و ازدواج وی با معلم ادبیات دوران مدرسه‌اش، که 24 سال از او بزرگ‌تر است، نیز توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنه فولدا، نویسنده‌ای که نگارش کتاب امانوئل مکرون: یک مرد جوان کامل را برعهده دارد، برای تکمیل بخش‌هایی از کتاب خود، با والدین رئیس جمهور جدید فرانسه صحبت کرد که با اطلاعات دست اولی در این باره مواجه شد.

فرانسواز نوژه مکرون، مادر رئیس جمهور جدید فرانسه، درباره نحوه مطلع شدن از عشق عجیب پسرش به این نویسنده گفت: ما زمانیکه امانوئل تنها 15 سال داشت، از روی رفتارهایش متوجه شدیم او در مدرسه به یک نفر علاقه‌مند شده است. ابتدا از روی نام فامیلی او تصور می‌کردیم به دختر معلم ادبیاتش (لورنس) که با او همکلاس بود، علاقه‌مند شده است اما در کمال تعجب از طریق یک دوست خانوادگی متوجه شدیم او عاشق معلمش شده است نه دختر او!

مادر امانوئل در ادامه گفت: زمانیکه از حقیقت ماجرا اطلاع یافتیم به کلی شگفت‌زده شدیم. به یاد ندارم هیچگاه امانوئل را به بیرون انداختن از منزل تهدید کرده باشیم. بنابراین، فقط ترجیح دادیم مدرسه او را تغییر دهیم. سپس با بریژیت صحبت کردیم تا دیگر قرار ملاقاتی با امانوئل نگذارد؛ اما او فقط پاسخ داد هیچ قولی نمی‌توانم بدهم.

مادر امانوئل مکرون در ادامه گفت: پسر ما در آن زمان فقط 15 سال داشت و پی بردن به علاقه‌مندی او به معلم 40 ساله‌اش -که سه فرزند بزرگ همسن امانوئل داشت- موضوعی نبود که بتوانیم آن را هضم کنیم.

ژان میشل مکرون، پدر رئیس جمهور منتخب فرانسه، نیز در این باره گفت: وقتی از موضوع مطلع شدم برای لحظاتی کنترل خود را از دست دادم و به روی صندلی افتادم.

سرانجام در سال 2007 بریژیت از همسرش جدا شد تا بتواند با امانوئل جوان ازدواج کند و امانوئل مکرون نیز با حمایت مادربزرگش توانست نظر والدین خود را درباره ازدواج با او تغییر دهد. این ازدواج زمانیکه امانوئل و بریژیت هر کدام به ترتیب 29 و 54 سال داشتند، صورت گرفت. امانوئل مکرون در مراسم ازدواج خود رو به سه فرزند بریژیت گفت: متشکرم که ما را به عنوانیک زوج نه چندان عادیدر کنار خود پذیرفتید!

به گفته فرزندان بریژیت، آنها در طول این ده سال زندگی شادی را در کنار یکدیگر سپری کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند فرزند جدیدی به دنیا نیاورند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم