Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهان>اروپا - همشهری آنلاین:
پیمان تردد آزاد شنگن برای تضمین برگزاری اجلاس جی ۷ در ایتالیا از روز چهارشنبه به مدت ۲۰ روز در فرودگاه‌ها، بنادر، ایستگاه‌های راه آهن و مرزهای زمینی این کشور به حالت تعلیق در آمد.

به گزارش ايرنا، در پی دستور العمل صادر شده توسط وزارت کشور ایتالیا، تمام مرزهای هوایی، دریایی و زمینی این کشور در آستانه اجلاس جی 7 در شهرهای باری و تائورمینا، از امروز 10 ماه مه (20 اردیبهشت) تا روز 30 مه ( 9 خرداد) به حالت تعلیق در آمده و کنترل مرزی از سر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تضمین برگزاری منظم اجلاس وزرای اقتصاد هفت کشور عضو گروه جی 7، که از فردا (پنجشنبه) تا شنبه در شهر باری و همچنین اجلاس سران این گروه که در روزهای 26 و 27 ماه مه (5 و 6 خرداد) در شهر تائورمینا در جنوب کشور برگزار خواهند شد، کنترل مرزی در تمام فرودگاه ها، بنادر و مرزهای زمینی از امروز ازسرگرفته شده و پیمان شنگن (تردد آزاد میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا) تا روز 9 خرداد به حالت تعلیق در آمده است.

سازمان هوانوردی ایتالیا نیز از شرکت های هواپیمایی خواست تا مسافران خود را مطلع کرده و از آنها دعوت شود تا بخاطر کنترل مرزی و زودتر به فرودگاه آمده تا پرواز خود را از دست ندهند.

وزارت کشور ایتالیا هم سه فروند پهپاد، 250 دوربین مداربسته و 1500 مامور پلیس رابرای تضمین امنیت این نشست اندیشیده و شهر باری چهره ای امنیتی به خود گرفته است.

تدابیر شدید امنیتی همچنین از هم اکنون در شهر تائورمینا که در روزهای 5 و 6 خرداد میزبان اجلاس سران جی 7 ، با حضور روسای جمهور و سران کشورهای عضو این گروه از جمله دونالد ترامپ خواهد بود، اتخاذ شده است.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران در باغ موزه نگارستان آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، برنامه‌های «تا صد سالگی»، پس از همایش «آینه‌دار دوران» برای نکوداشت استاد باستانی پاریزی طراحی شده است؛ «آینه‌دار دوران» عنوان برنامه‌های بزرگداشت استاد باستانی پاریزی است که ۷ سال قبل همزمان با روز معلم فعالیت‌هایش آغاز شد.

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران، هفتم خرداد ماه در باغ موزه نگارستان با افتتاح یک سالن به نام این نویسنده و استاد تاریخ  همراه خواهد بود.

در این سالن آثار اهدایی هنرمندان با موضوع باستانی پاریزی به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین در این روز برنامه خلق ۱۰۰ تصویر با موضوع زندگی و آثار محمد ابراهیم باستانی پاریزی توسط ۱۰۰ تصویرگر آغاز می‌شود. قرار است در تولد این نویسنده تصاویر به نمایش گذشته شود.

قرار است از آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» در خرداد ماه ۱۴۰۳ تا صدمین سال تولد این ادیب در دی ماه ۱۴۰۴، سلسله برنامه‌هایی به نام و برای او برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • روایت امام جمعه تهران از حمله سپاه به اسرائیل
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • استقبال حماس از تعلیق مبادلات تجاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»