Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مستقر در سازمان صدا وسیما در خصوص اصلاحیه مستند برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار کرد: مستندات تولیدات ستادهای نامزدهاست و در بازبینی هایی که صورت می گیرد، اصلاحیه های مستندها به ستادها بازتاب داده می شود و این اصلاحیه ها توسط ستادهای نامزدها صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی بابت دو اظهار نظر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مورد "برجام" و "صندوق ذخیره فرهنگیان" از او به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری شکایت کرد؛ شکایت روحانی امروز در کمیسیون مذکور بررسی شد؛ احسان قاضی زاده هاشمی سخنگوی کمیسیون تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مستقر در سازمان صدا وسیمادر خصوص نتیجه بررسی این دو شکایت به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان گفت:جمع بندی کمیسیون این بوده که با عنایت به در پیش بودن مناظره سوم و با توجه به اینکه همه عزیزان زمان کافی و همچنین زمان پایانی برای جمع بندی دارند، دز همان زمان خودشان اگر توضیح و یا مطلبی در پاسخ دارند، می توانند ارائه بدهند.

وی در خصوص اصلاحیه مستند برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار کرد:مستندات تولیدات ستادهای نامزدهاست و در بازبینی هایی که صورت می گیرد، اصلاحیه های مستندها به ستادها بازتاب داده می شود و این اصلاحیه ها توسط ستادهای نامزدها صورت می گیرد.
به گزارش میزان، وی ادامه داد: مستندی که شب گذشته از آقای روحانی پخش شد، همان مستند اولیه بود که سرجمع یکی دو دقیقه به آن اضافه شده بود؛ این مستند مجموعا 25 دقیقه و 9 ثانیه بود که در مجموع، اصلاحیه های آن حدود 29 ثانیه شد؛ این فیلم کل‌هم از ابتدا 30 دقیقه نبوده است؛ آنها به این دلیل از مابه‌التفاوت صحبت می کنند که مجموع 30 دقیقه را در نظر می گیرند حال آنکه این فیلم تبلیغاتی 30 دقیقه نبود.
سخنگوی کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: به غیر از آقایان هاشمی طبا و جهانگیری، مستندهای بقیه نامزدها تا الان دارای اصلاحیه بوده که بعضا اصلاحیه برخی از نامزدها به مراتب بیشتر از اصلاحیه مستند آقای روحانی بوده است؛ نامزدی بوده که مستند او تا حدود 3 دقیقه اصلاحیه داشته است.
خبرنگار میزان در خاتمه در خصوص فرجام مناظره نماینده نامزدهای ریاست جمهوری از او پرسید که قاضی زاده هاشمی پاسخ گویی به این سوال را به آینده موکول کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • رئیسی : ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: تحریم در ایران هرگز به نتیجه نرسید و پس از این هم نمی‌رسد
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی ادعاها درباره مدرک دکترای افتخاری رئیسی